کد خبر: ۶۰۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

بیل گیتس جایگاهش را پس گرفت

تنها پس از یک هفته، بیل گیتس بار دیگر جایگاه دومین فرد ثروتمند جهان را پس گرفت.
بیل گیتس جایگاهش را پس گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

 کاهش ارزش سهام شرکت "لوئی ویتون" و افزایش قیمت سهام شرکت "مایکرو سافت" در هفته گذشته باعث شد تا بار دیگر جای بیل گیتس با برنارد آرو عوض شود و میلیاردر فرانسوی بیش‌تر از یک هفته نتواند لقب دومین فرد ثروتمند جهان را برای خود حفظ کند.

به گزارش فوربس، در حال حاضر ثروت برنارد آرو ۱۰۰.۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود که ۲.۵ میلیارد دلار کمتر از هفته گذشته است، اما ثروت بیل گیتس در طول این هفته ۱.۱ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است تا وی بار دیگر با ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت پس از جف بزوس در رده دوم ثروتمندترین افراد جهان قرار گیرد.

هفته گذشته بیل گیتس پس از دوازده سال به رده سوم رفته بود. هم او و هم آرنو فاصله زیادی برای رسیدن به جف بزوس دارند که با ۱۶۲.۹ میلیارد دلار ثروت در صدر ایستاده است. البته طلاق پر هزینه بزوس از همسر سابقش به زودی ۳۹ میلیارد دلار از ثروت وی خواهد کاست.

برنارد آرنو مالک برند مشهور "لوئی ویتون"است که با ارزش‌ترین برند لوکس جهان نیز محسوب می‌شود. طبق اعلام نشریه فوربس، برند مشهور لوئی ویتون که در سال ۱۸۵۴ توسط فردی به همین نام در پاریس آغاز به کار کرد و به تولید پوشاک، ساعت و جواهر مشغول است، با ارزش برندی معادل ۳۹.۳ میلیارد دلار با ارزش‌ترین برند لوکس در جهان و دوازدهمین برند با ارزش جهان است.

برنارد آرنو که با کاهش سودآوری شرکت خود در سه ماهه دوم سال مواجه شده است به سرمایه گذاران و سهامداران این شرکت اطمینان خاطر داد که استرای‌های این شرکت اثربخش بوده و شرکت متعهد به افزایش راه‌های خلاقانه و نواورانه برای گسترش سهم خود از بازار است.

از سال ۲۰۰۱ تا کنون تنها نام شش فرد به عنوان نفرات اول و دوم ثروتمند در جهان مطرح بوده است: جف بزوس، بیل گیتس، وارن بافت، آمانسیو اورتگا، برنارد آرنو و کارلوس اسلیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین