کد خبر: ۶۰۲۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

بازخواست نماینده مجلس از صداوسیما برای پخش نکردن فینال مسابقات والیبال جوانان جهان

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پخش نشدن فینال مسابقات والیبال جوانان جهان، گفت: صداوسیما علت پخش نشدن فینال این مسابقات را توضیح دهد.
بازخواست نماینده مجلس از صداوسیما برای پخش نکردن فینال مسابقات والیبال جوانان جهان
آفتاب‌‌نیوز :

جمشید جعفرپور با انتقاد از رویکرد منفی و نا امیدکننده صداوسیما و توجه نکردن به تزریق روحیه نشاط به جامعه؛ به مسابقه فینال والیبال جوانان جهان و قهرمانی تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها اشاره و ضمن تبریک این افتخار بزرگ، اظهار کرد: این اقدام عزت آفرین جوانان ایرانی که برای نخستین بار رقم خورد، روحیه و امیدبخشی وسیعی برای مردم به دنبال داشت که متأسفانه صداوسیما هیچ پرداختی به این مسئله مهم نداشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از طرف خود و سایر اعضای کمیسیون این موفقیت را به تیم ملی والیبال ایران تبریک گفت و افزود: انتظار می‌‎رود مسئولان وزارت ورزش و ریاست جمهوری توجه ویژه‌ای به این جوانان داشته باشند تا خستگی از تن این قهرمانان به در شود.

او تصریح کرد: متأسفانه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی این رقابت‌ها را در کمال تعجب پوشش نداد و دلایل عدم پخش این رقابت مهم باید از سوی صدا و سیما توضیح داده شود

نماینده مردم لارستان رد مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شب گذشته علاقه‌مندان مجبور به تماشای فینال جوانان جهان از طریق تلویزیون‌‎های اینترنتی بودند و این در حالیست که نه شبکه سوم سیما و نه شبکه ورزش این مسابقه را پخش نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین