کد خبر: ۶۰۲۱۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

وزیر صنعت: قیمت گوشت باید کاهش یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت سخنان وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر کاهش قیمت گوشت را تایید کرد و گفت: قیمت گوشت باید کاهش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا رحمانی امروز- یکشنبه- در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌هایی مبنی براینکه قیمت گوشت واقعی نیست و باید کاهش یابد و همچنین اظهارات وزیر جهاد کشاورزی درخصوص قابلیت کاهش قیمت گوشت، افزود: من نیز صحبت‌های آقای حجتی را تایید می‌کنم.

وی درباره تشکیل وزارت بازرگانی نیز، گفت: به زعم دولت با تشکیل این وزارتخانه خدمت‌رسانی به مردم بیشتر و بهتر شده و اقدامات انجام گرفته در حوزه توزیع متمرکز می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: آنچه در حال حاضر در مجلس در حال بررسی است طرح تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت است، در گذشته نیز دولت در چندین نوبت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به مجلس ارائه کرد اما تصمیم نهایی با مجلس است.

**کاهش نرخ کالا با تثبیت قیمت دلار

این عضو کابینه دوازدهم در پاسخ به اینکه با کاهش قیمت دلار، آیا باید شاهد کاهش قیمت‌ دیگر کالاها باشیم، اظهار داشت: تثبیت یا کاهش قیمت دلار در یک دوره زمانی بر قیمت‌ها اثرگذار است و همان گونه که در حال حاضر از افزایش بهای اجناس جلوگیری شده، تلاش می‌کنیم همزمان با تثبیت قیمت دلار، نرخ کالاها نیز کاهشی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: سازمان‌های حمایت از مصرف کننده و تعزیرات با افزایش نظارت و برخورد با متخلفان از تضییع حقوق مردم جلوگیری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
من هم با قاطعیت می گویم قیمت گوشت و همه کالاها باید کاهش یابد.
عطا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
شما همان مشکل خودرو را که حل کردید وبه جای ماشین ساندرو ثبت نامی سه تا ماشین ایرانی با تاخیر و.... دادید قیمت ماشین را پایین آوردید .وخدمات دیگر -راضی به زحمت نیستیم که خودتان را برای گوشت به زحمت بیاندازید بگذارید بقیه زحمات را دیگران تقبل کنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین