کد خبر: ۶۰۲۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱

دستگیری فردی که با خودروهای سرقتی مسافرکشی می‌کرد

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری مردی جوان خبر داد که با خودروهای پراید سرقتی مسافرکشی می کرد تا خرج اعتیادش را تامین کند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت چهار بامداد گذشته بود که ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی متوجه حضور یک خودروی مشکوک در خیابان مطهری شدند در حالیکه پلاک عقب این خودرو به سمت بالا خم شده بود.

وی ادامه داد: مظنون تحت مراقبت قرار گرفت و با توجه به اینکه راننده در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده کنار خیابان بود ماموران به او دستور ایست دادند اما این فرد با بی توجهی به راه خود با سرعت ادامه داد.

احمدی افزود: طی تعقیب و گریز پلیسی بالاخره خودرو در خیابان دماوند متوقف شد به این ترتیب که راننده تعادل خودرو را از دست داد و با خوردن به جدول کنار خیابان لاستیک خودرو ترکید که در نتیجه راننده نیز از ناحیه دست و پا جراحت هایی جزئی برداشت.

این مقام انتظامی گفت: پس از دلالت راننده جوان به کلانتری، او به سرقت های سریالی ۵۰ دستگاه خودرو از نوع پراید در سراسر تهران اعتراف کرد و عنوان داشت پرایدهایی که مدل شان زیر سال ۸۵ بود را به این دلیل که به سیستم ایموبلایزر مجهز نبودند و ایمنی شان از خودروهای دیگر پایین تر بود سرقت می کرد و با استفاده از آنها چند روزی را مسافرکشی می کرد تا بتواند خرج شیشه مخدر مصرفی اش را تامین کند و دوباره سراغ سرقت خودروی بعدی می رفت.

برای متهم پرونده ای در این خصوص تشکیل و او به مقام محترم قضائی معرفی شده است در حالیکه تحقیقات برای شناسایی شاکیان او از سراسر تهران ادامه دارد.

احمدی در انتها یادآور شد: در صورتیکه شهروندان خودروهای خود را خارج از پارکینگ و در کوچه و خیابان پارک می کنند حتی المقدور آن را به انواع قفل های ایمنی تجهیز کنند تا از تبعات بعدی ماجرا در امان بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین