کد خبر: ۶۰۲۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

رهاسازی دست کودک ۱۸ ماهه از چرخ‌ گوشت با تلاش آتش‌نشانان

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از آسیب‌ دیدگی دست دختر بچه ۱۸ ماهه به‌ دلیل گیر کردن در چرخ‌ گوشت براثر بی‌احتیاطی خبر داد.
رهاسازی دست کودک ۱۸ ماهه از چرخ‌ گوشت با تلاش آتش‌نشانان
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی افزود: در پی تماس از بیمارستان شهید رجایی قزوین با سامانه ۱۲۵ و گیر کردن دست کودک ۱۸ ماهه‌ای در چرخ‌گوشت خانگی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: هنگام حضور نیروهای امدادی در محل با توجه به‌شدت جراحات وارده به مچ و انگشتان این کودک خردسال و نیاز به کمک‌های حیاتی بیمارستانی به این کودک نیمه‌جان آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات امداد و نجات در حضور پزشکان نسبت به آزادسازی دست کودک اقدام کردند.

موسی‌خانی با بیان اینکه متأسفانه پس از آزادسازی دست کودک ۱۸ ماهه از داخل چرخ‌گوشت شاهد آسیب جدی به مچ و انگشتان دست او بودیم، ادامه داد: بلافاصله کودک برای درمان در اختیار کادر درمان بیمارستان قرار گرفت.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه این حوادث به‌دلیل غفلت والدین و عدم رعایت موارد ایمنی رخ می‌دهد از والدین خواست در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش‌نشانی کودک را در صورت امکان همراه با چرخ‌گوشت به مراکز درمانی و امدادی انتقال دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین