کد خبر: ۶۰۲۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
نظرسنجی نشان داد؛

بایدن با ۱۹ امتیاز جلودار نامزدهای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ است

تازه‌ترین نظرسنجی صورت گرفته توسط پایگاه کوئینیپیاک، نشان داد جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان رقابت‌های مقدماتی میان نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی با کسب ۱۹ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته و پس از آن سناتور الیزابت وارن قرار دارد.
بایدن با ۱۹ امتیاز جلودار نامزدهای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ است
آفتاب‌‌نیوز :

 نظرسنجی کوئینیپیاک نشان داد، سناتور الیزابت وارن با کسب ۱۵ درصد آرا به جایگاه دوم ارتقا یافت.

به گزارش پایگاه هیل، سناتور کامالا هریس با کسب ۱۲ درصد آرا در جایگاه سوم و سناتور برنی سندرز با کسب ۱۱ درصد آرا در جایگاه چهارم قرار دارد.

این در حالی است که در نظرسنجی صورت گرفته در تاریخ دوم ژوئیه هریس پس از شکست در مقابل بایدن با ۲۰ درصد آرا در جایگاه دوم قرار داشت.

در جریان آن نظرسنجی وارن با ۱۴ درصد آرا در جایگاه سوم قرار داشت.

این نظرسنجی جدید پایگاه کوئینیپیاک در آستانه برگزاری دومین مناظره مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری که قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شود، منتشر شد.

دموکرات‌ها مجددا در دو مناظره این هفته رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت به طوری که ۱۰ نامزد روز سه‌شنبه و ۱۰ نامزد روز چهارشنبه در مذاکراتی که در دیترویت برگزار می‌شود رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

سندرز و وارن شب اول با یکدیگر به روی صحنه می‌روند در حالی که بایدن و هریس در مناظره روز چهارشنبه به روی صحنه خواهند رفت.

این نظرسنجی از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ ژوئیه انجام شده که در آن ۱۳۰۶ رأی دهنده از سراسر آمریکا شرکت داشتند. درصد خطای این نظرسنجی مثبت و منفی ۳.۴ درصد برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین