کد خبر: ۶۰۲۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

سفر نوبخت با قطار حومه ای به جنوب شرق استان تهران آغاز شد

معاون رئیس‌جمهور باهدف شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه جنوب‌شرق استان تهران سفر خود را با قطار حومه ای به این منطقه آغاز کرد.
سفر نوبخت با قطار حومه ای به جنوب شرق استان تهران آغاز شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت با همراهی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران باهدف شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه جنوب‌شرق استان سفر یکروزه خود را با تهران با قطار حومه ای به این منطقه آغاز کردند.

بر اساس این گزارش نوبخت و هیئت همراه در این سفر مجموعه ی گردشگری و کویر گردی و ۲ واحد تولیدی در شهرک سالاریه و یک آزمایشگاه را افتتاح خواهند کرد و شرکت در شورای اداری جنوب شرق استان تهران در قرچک نیز از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور به جنوب شرق استان تهران خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی قبلا از این سفر و حضور معاون رییس جمهور در این شهرستان ها خبر داده بود و بیان داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای بازدید از مراحل اجرا و ساخت مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا و افتتاح و بازدید از برخی پروژه‌های صنعتی و اشتغال زایی به این ۳ شهرستان سفر می‌کند و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیز به پروژه مترو این ۳ شهرستان تعلق خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین