کد خبر: ۶۰۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

هاآرتص: ایران شبه‌نظامیان عراقی را مجهز به موشک نقطه‌زن کرده است

منابع اطلاعاتی اسرائیل ادعا کردند ایران شبه نظامیان عراقی را به موشک‌های نقطه‌زن مجهز کرده که قادرند هر جای اسرائیل را هدف قرار دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

هاآرتص در ادامه نوشت: ایران پس از حملات مداوم اسرائیل به پایگاه‌های موشکی خود در سوریه تصمیم گرفت تا حضور موشکی درعراق تقویت کند و تهران به روش قدیمی خود مبنی بر اتکا به شبه نظامیان محلی روی آورد که کاراسرائیل را (برای حمله) سخت می‌کند.

گزارش منابع اطلاعاتی اسرائیل نشان می‌دهد ایران دست از هژمونی منطقه‌ای خود برنداشته و فقط نقشه خود را تغییر داده و حمله اخیر اسرائیل به عراق و هدف قراردادن پایگاه شیعی (در استان صلاح الدین) براین مبنا صورت گرفته است.

این رسانه صهیونیستی در ادامه نوشت: ایران موشک‌هایی با برد 200 تا 700 کیلومتر در اختیار شبه نظامیان عراقی قرار داده که قادرند هر نقطه از اسرائیل را بزنند و این موشک‌ها دقیق‌ترازموشکهایی است که به حزب الله لبنان داده است. بنابراین ایران قادر به شلیک مستقیم از شمال عراق به اسرائیل است.

این رسانه همچنین مدعی شد: هواپیماهای جاسوسی آمریکا اخیرا تحرکاتی در مرزعراق و سوریه رصد کرده‌ که می‌تواند چراغ سبزی به اسرائیل برای حمله باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین