کد خبر: ۶۰۲۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

میدان سلیم موذن‌زاده به زودی افتتاح خواهد شد

شهردار اردبیل گفت: به دنبال راه‌اندازی خیابان دکتر معماری و استاد شاهی به زودی میدان مرحوم سلیم موذن‌زاده نیز در اردبیل راه‌اندازی خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

حمید لطف‌اللهیان در مراسم راه‌اندازی خیابان استاد عسگر شاهی در شورابیل اظهار کرد: ما همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه در شهر اردبیل توسعه فرهنگی را مقدم بر توسعه عمرانی می‌دانیم چرا که بر این باوریم توسعه یافتگی فرهنگی سایر مولفه‌های پیشرفت را نیز رقم خواهد زد.

وی به پیشینه پرافتخار اردبیل و وجود چهره‌های برجسته و مفاخر این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: از دوران تاریخی گرفته تا 8 سال دفاع مقدس و امروز در صحنه صیانت از سرمایه‌های فرهنگی و اقتصادی ما به وجود نخبگان خود می‌بالیم و بر این باوریم باید قدر این ذخایر فرهنگی و اجتماعی را در مسیر توسعه یافتگی شهر بدانیم.

شهردار اردبیل به اهمیت توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه گردشگری پایه توسعه استان است ما درصدد معرفی و افتتاح عناصر باارزش فرهنگی در شورابیل هستیم تا زمینه تقویت حضور گردشگران فراهم آید.

لطف‌اللهیان حضور انبوهی از جمعیت را در شورابیل در استفاده از امکانات این مجموعه گردشگری یادآور شد و تصریح کرد: طرح‌های توسعه‌ای در شورابیل همچنان با قوت ادامه دارد و امیدواریم با تلاشی که همه مجموعه شورا و شهرداری و دستگاه‌های دخیل انجام می‌دهند بتوانیم بهترین زیرساخت را در مسیر رفاه و آسایش مردم فراهم کنیم.

وی به احداث خیابان استاد عسگر شاهی اشاره کرد و افزود: این خیابان به طول یک هزار و 700 متر و سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومانی آماده افتتاح شده تا شهروندان و مسافران و گردشگرانی که از زیبائی‌های شورابیل استفاده می‌کنند از این خیابان کنارگذر شورابیل نیز بهره بگیرند.

شهردار اردبیل ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی و تنگنای مالی شهرداری با تلاش پیمانکاران سعی در اجرای چنین پروژه‌های زیربنایی دارد که امیدواریم همچنان این مسیر توسعه ادامه یابد.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: با افتتاح خیابان عسگر شاهی در ماه‌های آینده میدان استاد سلیم موذن‌زاده نیز در یک فرآیند مستمر در تجلیل از مفاخر و بزرگان شهر افتتاح خواهد شد تا شهروندان ما از این زیرساخت‌های فراهم شده استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنان توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر اردبیل و جلب رضایت مردم در این زمینه برای ما بااهمیت است و امیدواریم با تلاش همه جانبه بهترین شرایط در توسعه شهر اردبیل رقم بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین