کد خبر: ۶۰۲۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱

خربزه یا مغز کاهو چه تفاوتی دارد؟

انگار هر روز باید با صحنه‌های تازه‌ای مواجه باشیم و بابت آن حرص بخوریم. اگرچه این صحنه‌ها در فضای مجازی با طعنه و شوخی همراه می‌شوند و خیلی‌ها با لذت‌بردن از آنها دلی از عزا درمی‌آورند، اما اگر شأن و احترام کشور را در نظر بگیریم، همه چیز به این سادگی نیست و نمی‌شود با خنده از کنار موضوعات گذشت.
خربزه یا مغز کاهو چه تفاوتی دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

عکسی که روز دوشنبه از فرمند، نماینده مردم میانه در کنار ظریف منتشر شد، یکی از همین تصاویر بود که مطمئنا در آینده هم از آن زیاد یاد خواهد شد. تصویری که در آن فرمند کیسه‌ای در دست دارد که در نگاه اول به نظر می‌رسد قاچ‌های خربزه در آن است.

دیروز آقای فرمند در گفت‌و‌گو با ایسنا توضیح دادند که نخیر خربزه نیست: «من مدتی است رژیم غذایی خاصی رعایت می‌کنم و بر همین اساس از غذاخوری مجلس مغزهای کاهو را که آنها دور می‌ریزند، می‌گیرم و به‌عنوان غذا میل می‌کنم؛ زیرا هم کالری آن کم است و هم میزان آب آن زیاد است.»

قبلا هم تصاویری از نمایندگان مجلس منتشر شده بود که با گلابی‌های درشت و آبدار مشغول بودند. گلابی‌هایی که در مورد آنها هم توضیحاتی به همین اندازه بلاوجه داده شد و البته به برجام هم وصل شد. برخی نمایندگان نشان داده‌اند که در حفظ شأن مجلس و رعایت آداب دیپلماتیک کمترین تلاشی ندارند و خاکی‌بودن و مردمی‌بودن را با بدسلیقگی و ابتذال اشتباه گرفته‌اند. در همین عکسی که از نماینده محترم میانه منتشر شده، ایشان را وسط صحن مجلس با کیسه‌ای از خوراکی در دست و لباسی نامرتب می‌بینیم که کمترین شباهتی به یک نماینده پارلمان ندارد. این را قبلا هم زیاد دیده‌ایم.

از تصاویری که نمایندگان در کنار موگرینی و به شکلی مضحک می‌انداختند تا عکس‌هایی که آنها را نشسته روی زمین برای خواندن آرا در زمان تایید وزرای دولت نشان می‌دهد، همگی نشان از بی‌سلیقگی و ناآشنایی با پرنسیب و اصول دارد.

البته همکاری می‌گوید درحالی‌که این روزها گفته می‌شود عده‌ای برای امضانکردن استیضاح فلان وزیر آپارتمان گرفته‌اند و عده‌ای دیگر اقوام‌شان را به زور برای حضور در هیأت علمی دانشگاه مطرح می‌کرده‌اند و پیش از این در زمان دولت قبلی ماجرای هدیه‌های ٥٠٠‌هزار تومانی مطرح بود و برخی نمایندگان نشان داده‌اند که کمترین عزت نفسی در مقابل مادیات ندارند، شاید گیردادن به شکل و شمایل و رفتارهای شخصی‌شان کار بیهوده‌ای باشد. نمایندگی جایگاهی دارد که ظاهرا عده‌ای علاقه‌مند به آن نیستند. اگرنه خربزه با مغز کاهو تفاوت چندانی ندارد.

منبع: شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
چراتعجب میکنید واقعیت اون اقا همینه نماینده بودنش جای تعجب دارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین