کد خبر: ۶۰۲۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

باند مسلح موادمخدر در شرق کشور منهدم شد

فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: باند مسلح و سابقه دار موادمخدر که سال‌ها در استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کرد، شناسایی و منهدم شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مجید شجاع روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در قالب این عملیات ۱۴ نفر از رابطان و سه اشرار مورد شناسایی و ضربه قرار گرفتند و ۶ قبضه سلاح گرم کشف شد.

وی گفت: از این باند ۱۶۷ کیلوگرم شیشه در استان یزد و ۱۲۷ کیلوگرم شیشه در خراسان‌ جنوبی کشف شد که با توجه به کشف ۴۹۷ کیلوگرم شیشه از ابتدای امسال میزان کشفیات ۲ برابر شده است.

باند مسلح موادمخدر در شرق کشور منهدم شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ باند موادمخدر در این استان مورد رهگیری، شناسایی و ضربه واقع شدند که بیشتر این باندها از مرزهای جنوب شرقی وارد استان شده بودند.

وی از کشف ۲ هزار و ۱۲۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در هفت روز گذشته توسط نیروی انتظامی خراسان‌ جنوبی خبر داد و گفت: در ۲۵ عملیات جداگانه ۶۵ قاچاقچی دستگیر شدند که مهمترین این عملیات‌ها کشف یک هزار و ۳۷۵ کیلوگرم مرفین در طبس بوده است.

سردار شجاع با بیان اینکه ۲۳ دستگاه خودرو در کشفیات اخیر توقیف شده است افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸۲ خودرو متوقف شده که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

۱۵ تن انواع موادمخدر از آغاز امسال تاکنون در استان خراسان جنوبی کشف شده است و بیش از ۲ هزار قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

مرفین، تریاک، شیشه و آبکار از مهمترین کشفیات نیروی انتظامی در هفته گذشته بوده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز امروز از کشفیات فرماندهی انتظامی استان بازدید کرد.

خراسان جنوبی با افغانستان مرز مشترک دارد و با ۶ استان کشور همجوار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین