کد خبر: ۶۰۲۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

واکنش بعیدی‌نژاد به تحریم ظریف: امیدوارم «گاندو» آمریکا را به اشتباه نیانداخته باشد

سفیر ایران در لندن با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی نوشت: امیدوار باشیم که اهانت های سریال «گاندو»، آمریکائی ها را به اشتباه نیانداخته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

حمید بعیدی نژاد در صفحه توئیتر خود نوشت: آمریکایی ها بعد از واکنش تند جهانی در مقطع اولی که می خواستند علیه ظریف تحریم اعلام کنند، از موضع خود عقب نشینی کرده بودند. امیدوار باشیم که اهانت های سریال «گاندو»، آمریکائی ها را به اشتباه نیانداخته باشد.

پخش سریال گاندو از رسانه ملی که به اعتقاد بسیاری از مسئولان کشور، دیپلماسی را به سخره گرفته بود، با موجی از انتقادها مردمی و مسئولان مواجه شد.

تنها در یکی از این واکنش ها، علی نجفی خوشرودی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته است: در شرایطی که صدا و سیما مشکلات بودجه ای را برای ساخت فیلم و سریال مطرح می کند، چگونه این سریال با هزینه قابل توجه ساخته می شود تا منافع جناحی بر منافع ملی ترجیح داده شود؟ اگر هم این فیلم در جای دیگری تولید شده و تلویزیون فقط پخش کننده آن بوده نیز بر ابهامات موجود نسبت به اهداف آن افزوده می شود.

وی با بیان اینکه در این سریال دیپلماسی به سخره گرفته شد، افزود: در این سریال کارگزاران سیاست خارجی و در رأس آن وزیر امور خارجه افرادی ضعیف، ترسو و ناکارآمد جلوه داده شدند. در حالی که آنها وطن پرستانی هستند که جانانه از منافع ملی دفاع می کنند و مقام معظم رهبری نیز آنها را امین و غیور خواند که غیرت ملی هم دارند لذا شایسته نیست فرزندان این مرز و بوم که با تهدید تحریم مواجه‌اند با ابزار توهین و تحریم داخلی نیز نواخته شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
دقت شود می تواند از عوامل به اشتباه انداختن واشینگتن باشد .
این غرامت بزرگ را گاندو سازان تاوانش را بدهند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
ظریف با اشاره به سفر خود خاطرنشان کرد: در سفر به نیویورک به من گفته شد که ظرف دو هفته دیگر تحریم می‌شوم مگر آنکه که آن پیشنهاد را (حضور در کاخ سفید) بپذیرم که خوشبختانه قبول نکردم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین