کد خبر: ۶۰۲۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبر داد

اتمام ۳۲ پروژه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اتمام ۳۲ پروژه ویژه اقتصاد مقاومتی - که پیشتر به عنوان پروژه‌های اولویت‌دار معرفی شده بود - تا پایان سال جاری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

نعمت الله ترکی  در تشریح روند اتمام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: ابلاغیه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مبنی بر معرفی پروژه‌های اولویت دار در سطح استان - که اسفند ماه سال گذشته انجام شد - باعث شد تا روند تکمیل این پروژه‌ها سرعت بگیرد. در حقیقت پس از این دستور، دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مکلف شد تا ۳۲ پروژه خاص اولویت‌دار که از سوی دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند را پس از بررسی و پالایش به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ارائه کند.

وی افزود: حفظ اشتغال موجود و مولد، بهبود معیشت اقشار آسیب پذیر، بهبود شرایط اقتصادی و مقابله با تحریم از جمله محورهای انتخاب ۳۲ پروژه خاص اقتصاد مقاومتی استان تهران بوده که خطوط راهنمای ستاد کشوری برای رفع چالش های اقتصادی مورد هدف قرار گرفته است.

ترکی ادامه داد: استان تهران به همراه یک استان دیگر پروژه‌های ویژه اقتصاد مقاومتی خود را معرفی کرده است که تا پایان سال به اتمام می‌رسند. از میان ۳۰ پروژه معرفی شده به کشور، ۲۶ پروژه که متعلق به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و میراث فرهنگی و گردشگری است مورد تصویب قرار گرفته است این در حالیست که برخی دستگاه‌های اجرایی هنوز پروژه‌های خود را به استان معرفی نکرده‌اند، ظرفیت استان تهران بیش از این تعداد است و باید افزایش یابد.

وی تاکید کرد: امسال از ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی، گروهی ویژه بازرسی، رصد و بازبینی پروژه های خاص ایجاد شده بنابراین لازم است دستگاه‌ها این اقدام را جدی بگیرند و پروژه‌های ویژه اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین