کد خبر: ۶۰۲۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

گلایه رئیس پلیس تهران از فک پلمپ ۲۱ منزل پلاک قرمز در مناطق شوش، مولوی و هرندی

رییس پلیس پایتخت با گلایه از فک پلمپ ۲۱ خانه پلاک قرمز در مناطق شوش، مولوی و هرندی گفت: برخی از این خانه‌ها کاملا متروکه بوده و قابلیت سکونت ندارند، لذا لازم است همه دستگاه‌ها با پلیس همکاری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی (رییس پلیس پایتخت)  درباره فک پلمپ برخی خانه‌های پلاک قرمز در محله شوش، مولوی و هرندی گفت: 21 خانه در محله شوش، مولوی و هرندی فک پلمپ شده‌اند در جلساتی که با دادستان کل داشتیم، موضوع فک پلمپ این منازل را مطرح کردیم.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اکثر این خانه‌‌ها متروکه هستند و برخی از این منازل قابلیت سکونت را نیز ندارند. طبیعتا انتظار ما این است که با توجه به اینکه کمتر از ۶ ماه از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش مولوی و هرندی می گذرد، همه دستگاه‌ها کمک کرده تا این منطقه از لوث وجود این افراد. به طور کامل پاک شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه معتادان و خرده فروشان مواد مخدر هنوز هم در این منطقه امیدشان قطع نشده و تصور می کنند هنوز می توانند در این محل باشند از سوی دیگر نیز مردم اطمینان کامل را ندارند که دیگر فعالیت خرده‌فروشان در این منطقه به پایان رسیده و هر بار که برای بازدید می‌رویم، از ما می پرسند مطمئن هستید که این وضعیت ادامه پیدا می کند، لذا لازم است که همه دستگاهها همکاری کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز از سوی شهرداری برای تعیین‌تکلیف و تخریب برخی خانه‌ها و بازسازی معابر اقدامی نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین