کد خبر: ۶۰۳۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
واکنش خرازی به تحریم وزیر امور خارجه کشورمان؛

فریبکاری مضحک دولت آمریکا در تحریم ظریف

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: تحریم دکتر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، جدیدترین اقدام مضحک دولت آمریکا است.
آفتاب‌‌نیوز :

کمال خرازی با اشاره به تحریم ظریف توسط آمریکا تصریح کرد: رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا دائماً تقاضای مذاکره با ایران را مطرح می‌کنند و در عین حال رئیس دیپلماسی کشور را تحریم می‌نمایند؛ این خود نشان می‌دهد که مذاکره‌طلبی آمریکا فریبی بیش نیست و منظور آن‌ها از مذاکره، پذیرش بی چون و چرای نظرات غیرمنطقی و حق‌به‌جانب آمریکا و تسلیم ایران دربرابر مواضع زورگویانه آنهاست.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا حتی در برابر متحدان خود نیز یکجانبه عمل می‌کند و آن‌ها هم در مذاکره با آمریکا بر سر مسائل اروپا و مسائل بین‌المللی کمترین توفیقی نداشته‌اند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: اقدام دولت آمریکا در تحریم دکتر ظریف به معنای استیصال کاخ سفید در برابر زبان گویای جمهوری اسلامی ایران است؛ لابد رسانه‌های آمریکایی هم از این به بعد به دلیل این تحریم برای مصاحبه با دکتر ظریف با مشکل روبرو خواهند بود؛ باید دید رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی در برابر چنین اقدام مغایر با آزادی بیان چگونه برخورد خواهند کرد و آیا رسالت خود را دنبال خواهند کرد یا به سکوت خواهند گذراند.

خرازی گفت: سران دولت آمریکا باید بدانند که این اقدام آن‌ها نیز همانند سایر اقدامات قلدرمآبانه آن‌ها هیچ نتیجه‌­ای در بر نخواهد داشت و بالعکس موجب آگاهی و اتحاد بیشتر ملت ایران و مقاومت و ایستادگی آن‌ها دربرابر فشارهای آمریکا و مؤید مظلومیت ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: آن‌ها درک نمی‌کنند که در برابر مردمی با هزاران سال تمدن درخشان و برخوردار از توان مقاومت، تدبیر و اقدام نباید این چنین عمل کرد. باشد که بکبار دیگر شکست دولت مردان آمریکا را جهانیان به مشاهده بنشینند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین