کد خبر: ۶۰۳۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

پیشکسوت پرسپولیس: بازیکنان خوب را بیرون کردند تا بی‌معرفت‌ها را بیاورند

پیشکسوت تیم فوتبال پشرسپولیس گفت: متاسفانه مسئولان پرسپولیس بازیکنانی را که در بدترین شرایط کنار پرسپولیس ماندند کنار گذاشت تا جا برای بازیکنان بی‌معرفت باز شود.
پیشکسوت پرسپولیس: بازیکنان خوب را بیرون کردند تا بی‌معرفت‌ها را بیاورند
آفتاب‌‌نیوز :

سهراب انتظاری با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا است و در چند سال اخیر در راس قله فوتبال ایران بوده اما متاسفانه در چند وقت اخیر، در این باشگاه اتفاقاتی رخ داد که در شان یک تیم لیگ یکی هم نبود.

وی افزود: با این شرایط همه نگران فصل بعد پرسپولیس هستیم. گابریل کالدرون مربی خوبی است اما باید برای موفقیت، باید پشتیبانی خوبی از تیم بشود. ولی بر عکس هر چه حاشیه است از سوی باشگاه به تیم تزریق می شود.

پیششکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: چرا در شرایطی که تیم سرمربی نداشت بازیکن جذب کردند؟ سروش رفیعی یکی از هافبک‌های برتر ایران است. از طرفی شایان مصلح بازیکنی بود که با وجود محرومیت و داشتن پیشنهاد در پرسپولیس ماند اما این نفرات را بیرون کردند که بی‌معرفت‌ها را جایگزین آنها کنند.

انتظاری گفت:‌ مصلح در همه پست‌ها برای پرسپولیس بازی می کرد. رفیعی هم شرایط خوبی داشت. اما بازیکنانی را جذب کردند که در بدترین شرایط پرسپولیس را تنها گذاشتند. هوادار دو سال به خاطر کمبود بازیکن خون دل خورد و به خاطر برخی بی‌معرفتی‌ها آزرده خاطر شد اما بازیکنان خوبمان را بیرون کردند تا این نفرات را جایگزین کنند. نمی دانم که مدیران روی چه منطقی این کار را انجام دادند.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: نباید فقط نوک بینی را ببینیم. متاسفانه با این شرایط روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس نیست. همدلی عامل اصلی موفقیت پرسپولیس در این سال‌ها بود اما با این تصمیماتشان همدلی را هم از پرسپولیس کرفتند.

وی در رابطه با جذب مادیبو مایگا هم گفت: می‌گویند این بازیکن زمانی در وستهام بازی می کرده است. این موضوع نباید ملاک جذب بازیکن باشد. او در سال‌های اخیر در لیگ تایلند و امارات و چنین کشورهایی بازی کرده که بسیار هم لیگ کندی دارند و جالب است در این لیگ ها هم موفق نبوده است. چرا باید چنین بازیکنی به تیم اول ایران بیاید؟ اگر به جوان‌های خودمان فرصت دهیم به طور حتم چند برابر به نفع ما خواهد بود چرا که با جذب چنین بازیکنانی سرمایه‌سوزی می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
البته سروش رفیعی هم تو روزای سخت تو تیم نبود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین