کد خبر: ۶۰۳۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران استقلال+فیلم

مجری صداوسیما از هواداران استقلال بابت اظهاراتش در شبکه سه سیما که باعث دلخوری آنها شده بود، عذرخواهی کرد.
عذرخواهی مجری صداوسیما از هواداران استقلال+فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

مجری یکی از برنامه‌های صبح‌گاهی شبکه سه سیما امروز (شنبه) در واکنش به توقیف لوگو باشگاه استقلال با ادبیات نامناسبی درباره طرح لوگو این باشگاه صحبت کرد که باعث ناراحتی هواداران آبی‌های پایتخت شد. باشگاه استقلال پس از این موضوع اطلاعیه‌ای منتشر کرد و اعلام کرد تا زمانی که صداوسیما عذرخواهی نکند، ارتباط استقلال و سازمان صداوسیما قطع خواهد بود.

در همین راستا، مجری این برنامه تلوزیونی با انتشار پیامی تصویری از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و دلیل این اقدامش را کل‌کل با عوامل پشت صحنه عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ساسان حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
چرا استقلالیها تا بهشون میگی بالای چشمتون ابروِ ، چنان به همه کس و هم چیز التیماتوم میدن که فلان و بهمان! در حالی که همه جا خصوصا همین صداوسیما که به احدالناسی خودش رو پاسخگو نمیدونه، عین آب خوردن به پرسپولیس و اسطوره هاش توهین میشه از علی پروین و محمد مایلی کهن و علی کریمی و علی دایی بگیرید تا الی ماشاالله! در همین سایت هم که که نوشتید حمله هواداران پرسپولیس به کمدین استقلالی که خودتون ماجرا رو شرح دادید که ایشون چه کردند و تازه باشگاه پرسپولیس و فرشاد احمدزاده به جای کارهای حاشیه ای از طریق قانون از ایشون شکایت کردند. طرفداران هردو باشگاه چه پرسپولیسیها و چه استقلالیها، هم باید به جای توهین به همدیگر و بقیه کمی خویشتندارتر باشند. سپاس!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین