کد خبر: ۶۰۳۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

"ریسه رشد گیاه" علمی مدرن

علم کمک نموده تا لامپ‌هایی تولید گردد که آن دسته از نانومترهای خورشید را که موجب فتوسنتز گیاه می شود بازسازی شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

ریسه رشد گیاه، تکنولوژی نوینی است که علم آن به تازگی وارد ایران شده است. در واقع این علم کمک نموده تا لامپ‌هایی تولید گردد که آن دسته از نانومترهای خورشید را که موجب فتوسنتز گیاه می شود بازسازی شوند.

به زبان ساده‌تر می‌توان گفت نور مخصوص رشد گیاه، نور خورشید را برای گیاهان شبیه‌سازی می نماید. در واقع با تهیه و خرید ریسه رشد گیاه می‌توانید در هر مکان فاقد نوری گیاهان مورد علاقه خود را پرورش دهید. با خرید ریسه رشد گیاه علاقمندان به گل گیاه می‌توانند در هر محیط فاقد نوری گیاهان مورد علاقه‌شان را نگه‌داری کنند.

تنوع فریم این نور های مخصوص رشد گیاه به گونه ای است که در هر مکانی اعم از آپارتمان، محیط کار، رستورانها، لابی هتل ها یا برج ها ... یا هر مکانی که نور کافی برای نگه داری گیاه ندارد، بتوان استفاده نمود. با تغییرکوچکی در طیف لامپ های رشد گیاه می توان طیف مخصوص مورد نیاز تمامی گونه های گیاهی اعم از گیاهان زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارونی، انواع کاکتوس ها، گیاهان گلده، سبزیجات، صیفیجات... را ساخت.

ساخت لامپ رشد گیاه نیاز به مهارت و دانشی دارد که متخصصین شرکت پرتو رشد نوین آن را دارا بوده. در واقع شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت با شماره ثبت 490487 از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تولید نورهای مخصوص رشد گیاه آغاز کرده اند.

ضمانت یک ساله بی قید و شرط و پنج سال خدمات رایگان پس از فروش واقعی! تاکید می کنم ضمانت و گارانتی واقعی، گواه کیفیت محصولات شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) می باشد.

این تکنولوژی با نام grow light در دنیا شناخته شده که نام شرکت ایران گرولایت ( iran grow light) از آن برداشته شد. ترجمه های گونانی برای grow light در نظر گرفته شد اعم از نور مخصوص رشد گیاه، ریسه رشد گیاه، چراغ رشد گیاه... ولی در کل فقط نام گذارها متفاوت است و در مجموع منظور از این اصطلاحات همان لامپ رشد گیاه است.

مرکز فروش لامپ رشد گیاه

در نظر داشته باشید همان طور که طیف های نور خورشید را (به طور مثال ماورابنفش) با چشم در حالت عادی نمی توان دید طیف مخصوص فتوسنتز led مخصوص رشد گیاه را نیز نمی توان مشاهده نمود، متاسفانه این مسئله موجب تقلب برخی سودجویان شده که نه تنها طیف مخصوص فتوسنتز گیاه در لامپ هایشان بکار نمی برند بلکه از توان دروغین برای فروش محصولاتشان استفاده می نمایند.

از لحاظ ظاهری شاید فقط چند ال ای دی آبی و قرمز را کنا هم مشاهده نمایید ولی تنها راه تشخیص اصل بودن نور مخصوص رشد گیاه استفاده از دستگاه طیف سنج و توان سنج می باشد که شرکت پرتو رشد نوین این دستگاه را دارا بود و نه تنها قبل از فروش لامپ ها را برای شما در حضورتان تست می نماید بلکه لامپ های خود شما را که از هرجای دیگری تهیه نموده اید را برایتان رایگان تست می کند تا متوجه اصل یا فرع بودن لامپ تان شوید.

بنابراین ملاک انتخاب را تنها پایین بودن قیمت نگذارید؛ با خرید از مرکز فروش لامپ رشد گیاه ارزان معتبر خریدی مطمئن داشته باشید. لامپ رشد گیاه ارزان که برند معتبر نداشته و از شرکت معتبری تهیه نشده و ضمانت نامه ندارد بسیار گرون تر از یک خرید مطمئن برای شما تمام خواهد شد.

شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت یک مرکز فروش لامپ رشد گیاه معتبر و ثبت شده است که می توانید با اطمینان خاطر از آن خرید نمایید، لازم بذکر می باشد سایت این شرکت نیز دارای نماد اطمینان می باشد.

کشاورزی مدرن با خرید ریسه رشد گیاه

ساخت ال ای دی رشد گیاه و مصرف آن در سطح انبوه در کشورهای پیشرفته بسیار چشم گیر شده است. امروزه بسیاری از کشورهای مدرن، گلخانه های خود را مجهز به این led مخصوص رشد گیاه نموده اند؛ مزایای کشاورزی با این نورها به دلیل این که محیط سرپوشیده می شود بسیار است.

مزایای خرید ریسه رشد گیاه

بهینه شدن مصرف انرژی خاک، آب... به دلیل سرپوشیده بودن فضا میزان آب کمتری تبخیر شده و فرسایش خاک کمتر است.

ایمن بودن محصولات از سرما و یخ زدگی
ایمن بودن محصولات از بلایای طبیعی نظیر طوفان و سیل...
بهینه مصرف شدن فضا
ایمن بودن از آفات و ....
نور مخصوص آکواریوم گیاهی

با توجه به رشد جمعیت و کوچک شدن آپارتمان های آمروزی استفاده از آکواریوم در طراحی دکوراسیون های خانه های امروزی یکی از معمول و آرامش بخش ترین کارهای است که می توان برای دوری از زندگی صنعتی به آن تمسک جست.

اما استفاده از این دریای کوچک در محیط خانه نیاز به امکاناتی دارد که روز به روز در حال پیشرفت می باشد و برای زنده نگه داشتن این موجودات آبزی درست باید شرایطی فراهم آورد که در محیط طبیعی گیاهان آبزی از آن بهره می برند. با خرید نور مخصوص آکواریوم گیاهی نه تنها به حفظ گیاهان آکواریوم کمک کرده اید بلکه به آکواریوم زیبایی بسیاری بخشیده اید.
در همین راستا شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت با توجه به المان های علمی روز دنیا و با استفاده از این تکنولوژی اقدام به ساخت نور مخصوص آکواریوم گیاهی کرده است که این چراغ ها از طیف های نوری مخصوص تشکیل شده است که رشد و زیبایی شگفت انگیزی به آکواریوم شما خواهد داد.

این نور مخصوص آکواریوم گیاهی در اندازه های مختلف و با توان های متفاوت در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین