کد خبر: ۶۰۳۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

واکنش جدید ترامپ به تیراندازی‌های اخیر در آمریکا

رئیس جمهوری آمریکا به دو تیراندازی مرگبار اخیر در این کشور پرداخت و اذعان کرد که "شاید باید کار‌های بیشتری درباره رسیدگی به خشونت با استفاده از سلاح انجام شود. "
واکنش جدید ترامپ به تیراندازی‌های اخیر در آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت: به واقع کار‌های زیادی درباره مساله رسیدگی به خشونت‌های مرتبط با سلاح صورت گرفته، اما شاید باید کار‌های بیشتری در این مورد انجام شود.

به گزارش شبکه خبری سی. ان. ان، این اظهارات از سوی ترامپ پس از دو حمله مرگبار به فاصله ۱۳ ساعت در تگزاس و اوهایو مطرح شد.

اوایل روز یکشنبه، یک تیرانداز به سوی مردم در دیتون، اوهایو آتش گشود و باعث مرگ ۹ تن شد. فرد تیرانداز توسط افسران به ضرب گلوله کشته شد.

چند ساعت قبل‌تر یعنی روز شنبه، یک تیرانداز هم در ال‌پاسو واقع در تگزاس در یک مرکز خرید به نام والمارت به سوی مردم تیراندازی کرد و باعث کشته شدن ۲۰ تن شد؛ تیرانداز ۲۱ ساله نژادپرست سفیدپوست در بازداشت به سر می‌برد.

ترامپ در واکنش به این دو تیراندازی مرگبار در آمریکا گفت: می‌خواهم بگویم این دو اتفاق غیرقابل باور هستند. ما عاشق مردم هستیم. انزجار و نفرت در کشور ما جایگاهی ندارند و ما می‌خواهیم مراقب آن باشیم.

رئیس جمهوری آمریکا با قدردانی از عملکرد پلیس ادامه داد، این قتل‌عام‌ها ممکن بود بدتر از این باشد. باور نکردنی بود. این قتل‌عام وحشتناک بود، اما می‌توانست بدتر از این هم باشد.

ترامپ امروز (دوشنبه) در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آمریکا درباره این تیراندازی‌ها بیانیه‌ای رسمی صادر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین