کد خبر: ۶۰۳۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
ملت ایران یک رهبر، یک رئیس‌جمهور و یک ستاد کل نیروهای مسلح دارد

مشاور روحانی: در ایران از «تیم ب» خبری نیست| ظریف و سردار سلیمانی پشتیبان همدیگر هستند

مشاور رئیس‌جمهور تاکید کرد: ملت ایران فقط یک رهبر، یک رئیس‌جمهور و یک ستاد کل نیروهای مسلح دارد. در ایران از «تیم ب» خبری نیست.
مشاور روحانی: در ایران از «تیم ب» خبری نیست| ظریف و سردار سلیمانی پشتیبان همدیگر هستند
آفتاب‌‌نیوز :

«حسام‌الدین آشنا» مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک با بازنشر خبر دیدار صبح امروز سردار قاسم سلیمانی با محمدجواد ظریف در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: اگر خواستار مصالحه‌اید با دکتر ظریف طرف هستید؛ سردار سلیمانی هم پشتیبان اوست.

وی ادامه داد: اگر خواستار مبارزه‌اید با سردار سلیمانی طرف هستید؛ ظریف هم پشتیبان اوست. می‌دانید چرا؟ چون ملت ایران فقط یک رهبر، یک رئیس‌جمهور و یک ستاد کل نیروهای مسلح دارد. در ایران از «تیم ب» خبری نیست. خیالتان راحت.

صبح امروز سه‌شنبه سردار قاسم سلیمانی - طبق روال برنامه هفتگی با محمدجواد ظریف - با لباس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد.

سردار سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به ظریف، اقدام آمریکا در خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون آمیز و نشانه شکست قطعی کاخ سفید دانست.

وی در ادامه خطاب به وزیر امور خارجه گفت: این اقدام آمریکا ثابت کرد که جنابعالی بعنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا دارید.

سردار سلیمانی دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان را از خصوصیات ویژه آقای ظریف دانسته و افزود: به شما تبریک میگویم که بدلیل انتساب به رهبر معظم، حکیم و فرزانه عالم اسلام و جهان، مورد غضب و دشمنی آمریکا قرار گرفته‌اید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین