کد خبر: ۶۰۳۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
ترقی:

اصولگرایان با احمدی‌نژاد هیچ کاری ندارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: از سمت اصولگرایان و لایه‌های دیگر این جریان، گرایشی به نقش احمدی‌نژاد در انتخابات اسفند ماه وجود ندارد و اصولگرایان هیچ کاری با او ندارند.
اصولگرایان با احمدی‌نژاد هیچ کاری ندارند
آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا ترقی در خصوص عدم دعوت از علی لاریجانی در جلسات شورای وحدت اصولگرایان، اظهار کرد: دعوت شخصیت‌ها به جلسات شورای وحدت ضوابطی دارد، مبنی بر اینکه فرد باید یا عضو تشکیلات بوده و یا تشکیلات خاصی داشته باشد، یا اینکه به لحاظ سمت و مسئولیت بتواند در این جلسات شرکت کند.

وی افزود: آقای لاریجانی به دلیل مسئولیت در مجلس و محدودیت‌هایی که دارند نمی‌توانند شرکت کنند، مانند سایر روسای قوا که هیچ کدام در جلسات حزبی، تشکیلاتی و جناحی حضور ندارند.

ترقی در پاسخ به این سوال که آیا کنار گذاشته شدن لاریجانی اصولگرایان را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: من کنار گذاشته شدن ایشان از جریان اصولگرایی را قبول ندارم، وقتی فردی رئیس قوه می‌شود، شرایطش فرق می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: آقای رئیسی نیز در گذشته در این جلسات حضور داشتند اما از زمانی که رئیس قوه شدند، دیگر در این جلسه حضور نمی‌یابند و مفهوم آن کنار گذاشته شدن نیست، رئیس قوه باید فرای جناح‌ها باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آیا انتقاداتی که برخی اصولگرایان سنتی به عملکرد لاریجانی در مجلس شورای اسلامی وارد می‌کنند ارتباطی به عدم دعوت از او به جلسات شورای وحدت اصولگرایان دارد یا خیر، گفت: نقد عملکرد آقای لاریجانی در مجلس ارتباطی به حضور یا عدم حضور ایشان در این جلسه ندارد. به تناسب موضع‌گیری‌های هر فرد، عکس‌العمل‌هایی در جامعه وجود دارد که به این موضوع مربوط نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با کنار گذاشتن لاریجانی از جریان اصولگرایی ممکن است ورود شخصیت‌های افراطی این جریان را تهدید کند، عنوان کرد: خیر، مجموعه‌ای که اکنون در جریان اصولگرایی حضور دارند، بسیار پخته هستند و به دنبال افراطی‎‌گری نمی‌روند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی در خصوص دیدار قالیباف با احمدی‌نژاد نیز بیان کرد: این دیدار به یک ماه پیش مربوط می‌شود که به دلیل بیماری ایشان صورت گرفت و ربطی به مسائل سیاسی ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: از سمت اصولگرایان و لایه‌های دیگر این جریان، گرایشی به نقش احمدی‌نژاد در انتخابات اسفند ماه وجود ندارد و اصولگرایان هیچ کاری با وی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین