کد خبر: ۶۰۳۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

فرمانده سپاه: در جنگ اقتصادی هستیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و جهاد در میدان سازندگی را امتداد دفاع مقدس می‌دانیم.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی عصر سه شنبه در بازدید از سد ازگله و طرح ساماندهی و توسعه منابع آب و خاک کشور در استان کرمانشاه، با اظهار خرسندی از پیشرفت ۷۵ درصدی این طرح اظهار داشت: این طرح که بزرگترین پروژه آبی منطقه است و ۵ استان کشور تحت تأثیر دستاوردها و برکات مثبت و تحول آفرین آن قرار می‌گیرد ، نماد همت، همبستگی و اراده مشترک دولت و سپاه در پرتو هدایت ها و حمایت های ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، در پاسخ به نیازهای مردم عزیز غرب کشور است.

وی تحکیم امنیت از طریق پیشرفت و آبادانی و پیوند با معیشت و رفاه مردم را پایدار و مطلوب دانست و تصریح کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و جهاد در میدان سازندگی را امتداد دفاع مقدس می دانیم و عملیات‌های ما در اجرای این طرح ها و پروژه ها تعریف و مصداق پیدا کرده است.

فرمانده کل سپاه تاکیدکرد: پروژه توسعه منابع آب و خاک غرب کشور و ده‌ها پروژه راهبردی دیگر در میهن اسلامی، عملیات های بیت المقدس و فتح المبین ما در دفاع مقدس اقتصادی برابر تحریم و جنگ اقتصادی دشمن است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه احساس در جنگ بودن به ما انرژی برای حرکت های بزرگ و سرنوشت ساز می دهد،خاطرنشان کرد: ما نگران جنگ نظامی نیستیم چون اقتدار و آمادگی داریم و دشمن هم ناتوان از اراده تهاجم و جنگ نظامی است؛ لذا علاقه مندیم اتفاقاتی مانند این طرح بزرگ که آثار آن در صحنه زندگی مردم و آینده جوانان عزیز و با غیرت ایرانی پدیدار می شود، بایستی واقعه جاری و غالب امروز کشور قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه پروژه توسعه منابع آب و خاک غرب کشور را هدیه رهبر عزیز انقلاب اسلامی به مردم منطقه دانست و با قدردانی از اقدام جهادی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ‌و وزارت نیرو تاکیدکرد: ملت ما از شایستگی پیروزی در هر جنگی از جمله جنگ اقتصادی برخوردار است و جنگهای تحمیلی در واقع نباید دستاوردی جز برد برای ما داشته باشد. لذا خدمت رسانی به مردم و سازندگی و آبادانی کشور در هر شرایطی بایستی با سرعت و سهولت به نتیجه برسد.

گفتنی است سردار سرتیپ عظیمی فر فرمانده قرارگاه نجف، سردار سرتیپ دوم پاسدار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و چند تن از معاونین ستاد فرماندهی کل سپاه، سرلشکر سلامی را در این بازدید همراهی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین