کد خبر: ۶۰۳۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

فرماندار تهران: قدرت رسانه هم مثل قدرت دفاعی مهم است

فرماندار تهران با تاکید بر اهمیت کار رسانه‌ای در شرایط کنونی نظام بین الملل گفت: همانقدر که قدرت دفاعی ما مهم است قدرت رسانه‌ای ما هم مهم است و اگر نتوانیم همزمان این دو را با هم حرکت دهیم نمی‌توانیم جلو برویم و قطعا تهدید می‌شویم.
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی فرهادی روز چهارشنبه در جریان دیدار با خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار افزود: کار یک خبرنگار مانند کار یک رزمنده در جبهه تاثیر دارد بویژه در کشور ما که با آن، اینهمه دشمنی می‌شود.

وی اضافه کرد: حتی با وزیر امور خارجه ما هم دشمنی صورت می‌گیرد و وقتی (محمد جواد) ظریف به رسانه تبدیل می‌شود آن زمان است که باید تحریم شود زیرا وقتی رسانه باشد آن موقع است که دشمن باید عقب‌نشینی کند.

به گفته وی کار رسانه ها بویژه در این دوره که با توسعه فضای مجازی مواجه شده بسیار سنگین تر از قبل است.

فرماندار تهران در ادامه یاد شهدای عرصه رسانه را گرامی داشت و ادامه داد:‌ امسال انتخابات مجلس را پیش رو داریم‌ ( دوم اسفند) و در این زمینه رسانه ها نقش بسیار مهم و حیاتی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری انتخابات بویژه در تهران بسیار پیچیده است گفت:‌ در این شرایط رسانه ها می توانند همراه ما باشند و با ایجاد تقویم در حوزه اطلاع رسانی درباره این رویداد بزرگ از هم اکنون، در افزایش مشارکت مردم و ایجاد زمینه امیدواری برای حضور در انتخابات نقش مهمی ایفا کنند.

فرهادی همچنین نقش رسانه ها را در جلوگیری از بروز شایعات بویژه در جریان برگزاری انتخابات بسیار موثر خواند و تقاضا کرد که اصحاب رسانه با حساسیت بیشتر در این زمینه ورود کنند و به تولید محتوای کارشناسی و حرفه ای بپردازند.

وی اظهارامیدواری کرد که با ایجاد امید و نشاط در جامعه شاهد حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس باشیم.

هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) در مزارشریف افغانستان به همراه چند دیپلمات به دست طالبان است که به عنوان روز خبرنگار نام گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین