کد خبر: ۶۰۴۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
نوبخت، در آيين گرامیداشت روز خبرنگار؛

تمام دغدغه دولت و سازمان برنامه و بودجه كاهش فشار اقتصادی به مردم است

نوبخت گفت: سازمان برنامه‌و‌بودجه امروز وظيفه و رسالت سنگين و خطيري بر‌عهده دارد كه رويكرد تحريم‌ها را به سمت‌و‌سويي معطوف كند كه مردم دچار فشار اقتصادی و تنگنای معاش نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه در آيين گرامي‌داشت روز خبرنگار در ميان خبرنگاران و تمام دغدغه دولت و سازمان برنامه و بودجه كاهش فشار اقتصادی به مردم استاصحاب رسانه ‌گفت: تمام دغدغه و اهتمام ما اين است كه در شرايط سخت تحريم، منابع و مصارف بودجه را به‌گونه‌اي مديريت كنيم كه فشار زيادی در زندگي و سفره مردم ايجاد نشود.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از مركز اطلاع‌رسانی سازمان برنامه و بودجه، نوبخت تصريح كرد: دغدغه‌هاي خبرنگاران و اصحاب رسانه را درک مي‌كنیم و ما با توجه به شرايط متفاوت و خاص كشور، در زمينه پرداخت حقوق به كاركنان محترم دولت و بازنشستگان، هيچ وقفه و اختلالي نداشته‌ايم.

نوبخت با تأكيد بر اين‌كه با وجود تمام سختي‌ها و شرايط دشوار اقتصادي، برخي از پروژه‌هاي بزرگ كشور را همانند قطعاتي از آزادراه تهران- شمال و نيز خط‌آهن ميانه- تبريز تا پايان امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد، گفت: سازمان برنامه‌و‌بودجه امروز وظيفه و رسالت سنگين و خطيري بر‌عهده دارد كه رويكرد تحريم‌ها را به سمت‌و‌سويي معطوف كند كه مردم دچار فشار اقتصادی و تنگنای معاش نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین