کد خبر: ۶۰۴۱۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸

نوبخت از پروژه‌های در دست اجرای استان گیلان بازدید کرد

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه از چند طرح و پروژه عمرانی استان گیلان بازدید کرد.
نوبخت از پروژه‌های در دست اجرای استان گیلان بازدید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از قطعه ۶ و ۷ احداث پروژه خط ریلی رشت - انزلی در منطقه پیربازار رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با اتمام این طرح حلقه دریایی کریدور شمال - جنوب با عنوان نوستراک تکمیل می شود، اظهار کرد: تملک اراضی برای اجرای این طرح در قطعه ۶ در منطقه پیربازار رشت در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی پیشرفت به اتمام رسیده است.

وی به آماده شدن مقدمات کار برای آزادسازی قطعه ۷ نیز در حد فاصل پیربازار به انزلی نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تلاش همه دست اند درصد رکاران این مسیر تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه اجرای خط ریلی رشت - آستارا در کوتاه‌ترین یکی از مهم ترین اولویت‌های دولت است، گفت: تکمیل و بهره برداری از این طرح برای همسایگان ما نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با مشارکت ایران و آذربایجان انجام می شود، ادامه داد: مسئولان هر دو کشور تلاش می کنند تا این پروژه هر چه سریعتر اجرایی و بهره برداری شود.

گفتنی است معاون رئیس جمهور از کارگاه مرکزی احداث راه آهن رشت _ آستارا در شهرک صنعتی صومعه سرا بازدید کرد. برای راه آهن رشت آستارا به طول ۱۶۲ کیلومتر بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و تاکنون ۵.۹ کیلومتر این راه آهن احداث شده است.

نوبخت همچنین از پروژه چهار بانده کردن جاده فومن -صومعه سرا به پونل و احداث میدان خاکیان شهر صومعه سرا هم بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین