کد خبر: ۶۰۴۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹

بدهی مالیاتی ۲ میلیاردی بلای جان ورزش سه‌گانه/ تمام حساب ها مسدود شد حتی حساب رئیس سابق!

رییس فدراسیون سه گانه گفت: ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی فدراسیون است و در حالی عنوان شده که باید در اقساط ۳۵ میلیونی این بدهی را پرداخت کنیم که امکان انجام آن برای ما نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی گودرزی درباره ی وضعیت مالی فدراسیون سه گانه بیان کرد: روزی که فدراسیون را تحویل گرفتم با بدهی هایی رو برو شدم. فدراسیون برای مدرس خارجی مبلغ ۵۸۰۰ دلار بدهکار بود. همچنین تعدادی زیادی از نفرات در فدراسیون بازنشسته شدند و سنوات آنها نیز پرداخت نشده بود. 2 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم بدهی مالیاتی داریم و متاسفانه حساب فدراسیون و حساب درآمدی فدراسیون را هم مسدود کرده اند. حساب آقای صبور رییس قبلی فدراسیون هم بسته شده است.

او ادامه داد: به ما گفته اند مالیات را ماهیانه در اقساط ۳۵ میلیون تومان پرداخت کنیم. من ۷۵ میلیون تومان پرداخت کرده ام اما این اعداد کمی نیست که من بخواهم پرداخت کنم. از طرفی در سه گانه هم کسب درآمد تعریف نشده بوده و کاملا به کمک های دولتی وابسته بوده است. ما الان برنامه های جدید کسب درآمد را داریم جلو می بریم اما تا زمانی که کسب درآمد نداشته باشیم نمی توانیم پرداختی هم داشته باشیم. البته حساب فدراسیون را هم تا زمانی که ما چک اقساط را تحویل ندهیم، باز نمی کنند در حالی که امکان انجام این کار را نداریم چون نمی دانیم حتما می توانیم ۳۵ میلیون را ماهیانه پرداخت کنیم. البته من برای سال ۹۷ اظهارنامه مالیاتی پر کردم و حتی برای ارزش افزوده هم ثبت نام کرده و اظهارنامه آن را هم پر کردیم و مشکلی نداریم. با وجود همه این مشکلات، خیلی نگران آینده نیستیم و اگر حمایت شویم که از این مشکل به ویژه مشکلات مالیاتی گذر کنیم، نوید روزهای خیلی خوبی را خواهم داد. الان هم با مدرس خارجی تسویه و حقوقش را نیز پرداخت کرده ایم تا از جانب او شکایتی نداشته باشیم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که در زمان سرپرستی فدراسیون، بازدید از کمپ پرتغال انجام شد و چرا پس از آن اتفاقی رخ نداد و سه گانه کاران به آن کمپ نرفتند، تاکید کرد: یکی از کارهایم پس از ورود به فدراسیون این بود که تلاش کردم مربی خارجی را در قرارداد نگه دارم تا منجر به زیان شدیدی نشویم. او با دوستان قبلی به تفاهم رسیده بود که ورزشکاران به پرتغال بروند و بازدید هم به این نیت انجام شد اما در نهایت تایید نشد که ورزشکاران بروند و همین عدم تطابق با برنامه مربی، نارضایتی را در او به وجود آورد و گفت " از من نتیجه می خواهید اما همسو با من نیستید." من به او گفتم این مسئله مربوط به دوره من نیست و چیزی را از من توقع داشته باش که خودم در تصمیم گیری آن نقش داشته باشم. در نهایت ما با هم دوباره به تفاهم رسیدیم قرار شد ورزشکاران در همین ایران با برنامه هایش کار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین