کد خبر: ۶۰۴۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

آتش‌سوزی اتوبوس در کرمان/نجات ۲۵ مسافر

یک دستگاه اتوبوس در خروجی تونل آذر در محور جیرفت _جبالبارز آتش گرفت که ۲۵ نفر مسافر به موقع از اتوبوس آتش گرفته خارج شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

اکبر سلیمانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۵نفر مسافر در خروجی تونل آذر در محور جبالبارز به علت نقص فنی دچار حریق شد.

او افزود: این اتوبوس که از مبدا بندرعباس به زاهدان از مسیر جیرفت_جبالبارز در حال حرکت بود پس از خروج از تونل آذر دچار آتش سوزی از ناحیه جلوی اتوبوس شد.

او تصریح کرد:خوشبختانه به محض آتش سوزی مسافران و راننده اتوبوس را ترک اما اتوبوس کاملا در آتش سوخت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت:آتش سوزی این اتوبوس ولوو از قسمت جلو و محل باطری رخ داده است که نظریه کارشناسان به زودی اعلام خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به بسته شدن یک لاین محور جیرفت _جبالبارز به مدت ۳ ساعت بعد از این سانحه،گفت:به محض از اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و جمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گشت راهداری به محل اعزام و با باز کردن یک لاین توسط گریدر انجام شد.

او بیان داشت: در حال حاضر مسیر از دو لاین باز و تردد روان است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جیرفت گفت: یک ماه پیش هم یک دستگاه اتوبوس در همین محور دچار حریق شد و کاملا در آتش سوخت.

سلیمانی از مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر خواست قبل از حرکت وسائل نقلیه عمومی با حساسیت ویژه موار فنی به ویژه در اتوبوس‌ها را چک وسپس اجازه حرکت وسائل تقلیه را صادر کنند.

او تاکید کرد:به طور متوسط ماهانه بیش از ۷ مورد نقص فنی برای اتوبوس‌ها در این محور حادث می‌شود که بعلت کوهستانی بودن منطقه و شبب نسبتا زیاد می‌تواند مخاطرات زیادی را در بر داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
داداش چی واسه خودت جوک میگی ماشین از قسمت موتورش اتیش گرفته قسمت منبع اگزوزش یک بار اتیش خاموش شد به علت باد شدید و کم بود کسپول اتش نشانی دوتاش هم جواب نداد دوباره شعله ور شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین