کد خبر: ۶۰۴۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

عسلویه به عنوان پایتخت اقتصاد و انرژی کشور همچنان محروم است

امام جمعه عسلویه خواستار رفع مشکلات شهرستان عسلویه شد و گفت: شهرستان عسلویه به عنوان پایتخت اقتصاد و انرژی کشور همچنان محروم است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: این امام بزرگوار علیرغم خفقان دوران امامت خویش یک جهاد علمی راه انداختند که پس از شهادت ایشان توسط امام صادق (ع)این راه نورانی ادامه یافت.

امام جمعه عسلویه به فرازی از بیانات رهبر انقلاب بیان کرد: به فرمده رهبری، دشمن هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی دارد و در پی هر ناکامی دنبال تحرکات جدید وحیله و دسیسه جدید است اصل اسلام و انقلاب را نشانه رفته اند خام نشویم دشمن دست از دشمنی بر نمی دارد.

هاشمی‌نژاد روز عرفه و وعید قربان را پیشاپیش تبریک گفت و ادامه داد: عرفه روز راز و نیاز است. سفره جود و احسان خدا گسترده شده و باید بهره بگیریم. روز خودشناسی و خدا شناسی است وعید قربان از اعیاد بزرگ اسلامی است ائمه برای عید قربان بسیار سفارش کرده اند و قربانی کردن در این روز ثواب بسیار دارد.

امام جمعه عسلویه در خصوص مشکلات شهرستان گفت: نباید با این ظرفیت عظیم در شهرستان عسلویه وحتی استان بوشهر محرومیت باشد. این شهرستان پایتخت انرژی و اقتصاد کشور است اما محروم است. هنوز مردم از بعضی امکانات اولیه محرومند.

هاشمی نژاد اضافه کرد: تا کی باید مشکل آب داشته باشد. زیبنده نیست مردم این شهرستان مشکل آب آشامیدنی داشته باشند. مشکل کشاورزی داریم، صیادان مشکل دارند و راه‌های روستایی حادثه ساز است. کی باید این مشکلات بر طرف شود؟

امام جمعه عسلویه افزود: آنچه خدمت شده نادیده نمی‌گیریم اما کمبودهای زیادی وجود دارد. آب شرب از احتیاجات اولیه است. آب باید مدیریت شود. مخابرات در روستاها مشکل دارند. قول هایی هم دادند اما عملی نشد. گفتند وزیر در گرمای هوا به شهرستان کرده است و این آمدن باید نتیجه داشته باشد.

وی تاکید کرد: حرف‌ها باید عمل شود، مشکلات حل نشدنی نیست، دلسوزی و دغدغه باید باشد، با اشرافی گری درد مردم حل نمی شود، کسی که مرفه زندگی می کند درد مردم را نمی داند. مسئولی که تخت خوابش را با خود جابه‌جا می کند درد مردم نمی فهمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین