کد خبر: ۶۰۴۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
در جریان مسابقات غواصی ارتشهای جهان در کیش

رکورد تازه تیم غواصی ارتش ایران در نجات زیر دریایی

 تیم غواصی عمق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست در سریعترین زمان ممکن آیتم نجات زیر دریایی غرق شده را اجرا و حد نصاب جدیدی را در مسابقات نظامی غواصی عمق ثبت کند.
رکورد تازه تیم غواصی ارتش ایران در نجات زیر دریایی
آفتاب‌‌نیوز :

دبیر اجرایی چهارمین دوره مسابقات نظامی غواصی عمق با اعلام این خبر افزود: در ادامه مسابقات بین‌المللی غواصی عمق 2019 روسیه، تیم نیروی دریایی ارتش در کوتاهترین زمان ممکن، آیتم نجات زیر دریایی مغروق را اجرا کرد و طی یک رقابت نزدیک و نفسگیر، بالاتر از تیم های روسیه و چین، در رتبه نخست قرار گرفت تا رکورد جدیدی را در این بخش از خود به جای گذارد.

امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، گفت: در سایر آیتمها از جمله نجات کشتی مغروق نیز بهترین زمان ممکن را به ثبت رساندیم و در صدر جدول قرار داریم ولی فعلا در انتظار نتایج سایر آیتم ها هستیم.

امیر دریاداردوم سلیمی پناه هدف از برگزاری این مسابقات را تبادل دانش و تخصص در حوزه نظامی و انتقال پیام صلح و دوستی میان کشورها برشمرد و تصریح کرد: نشان دادیم که خلیج فارس جزو امن ترین نقاط جهان است که با وجود تمام تلاش کشورهای متخاصم برای ایجاد ناامنی، نیروهای دریایی ارتش و سپاه یک امنیت پایدار را در خلیج فارس ایجاد کرده‌اند.

چهارمین دوه مسابقه بین المللی غواصیعمق در قالب مسابقات بین‌المللی نظامیان در کرانه های جزیره مرجانی درحال برگزاری است.

این مسابقات با عنوان مسابقه بینالمللی غواصی عمق ارتش های جهان ۲۰۱۹ به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از۱۳ مرداد با شرکت غواصان نظامی کشورهای ایران، سوریه، روسیه، آفریقای جنوبی، چین و ونزوئلا در آب هایی نیلگون خلیج فارس و جزیره کیش اغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین