کد خبر: ۶۰۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

ترامپ به "تلافی" هشدار مسافرتی دیگر کشور‌ها هشدار داد

رئیس‌جمهوری آمریکا به "تلافی" صدور هشدار‌های مسافرتی علیه آمریکا به دنبال وقوع یک سری تیراندازی‌های مرگبار در کشورش هشدار داد.
ترامپ به
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه درباره واکنش‌هایش به این توصیه‌های مسافرتی گفت: خب، نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم، اما اگر آن‌ها چنین کاری کنند، ما هم تلافی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، او افزود: ما کشوری بسیار متقابل هستیم، با وجود من به عنوان رئیس. وقتی کسی کاری منفی علیه کشور ما انجام می‌دهد، ما همین کار را با آن‌ها می‌کنیم. ببینید کشور‌های خارجی حتی متحدانمان و از جمله متحدانمان، بیش از دیگران، از کشورمان بهره گرفته‌اند. سال‌های سال از ما بهره گرفته شده و این متوقف شد. این متوقف شد.

اروگوئه، ونزوئلا و ژاپن پس از تیراندازی‌های جمعی اخیر در آمریکا که جان ۳۱ تن را گرفت، هشدار مسافرتی صادر کردند. ژاپن نسبت به "حوادث تیراندازی بالقوه در هر نقطه‌ای از آمریکا" هشدار داده است و این کشور را به عنوان یک "جامعه سلاح" توصیف کرده است.

اروگوئه هم به شهروندانش نسبت به "رشد خشونت کورکورانه، عمدتا بابت جرایم مرتبط با تنفر" هشدار داده است. ونزوئلا هم نسبت به "گسترش اخیر اقدامات خشونت‌بار و جرایم مرتبط با تنفر" هشدار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین