کد خبر: ۶۰۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

دادستان کل کشور: فیفا گیر داده که زنان باید در ورزشگاه باشند/ آیا دلشان به حال زنان ما سوخته؟

فیفا به یک کشور چه کاری دارد که چه تعدادی برای تماشای فوتبال می‌آیند و از این تعداد چند نفر آن‌ها زن هستند. این که این روز‌ها گیر داده اند که حتما باید زنان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند، آیا دلشان به حال زنان ما سوخته است؟
دادستان کل کشور: فیفا گیر داده که زنان باید در ورزشگاه باشند/ آیا دلشان به حال زنان ما سوخته؟
آفتاب‌‌نیوز :

دادستان کل کشور گفت:فیفا چه کاری دارد که چه تعدادی برای تماشای فوتبال می‌آیند و از این تعداد چند نفر آن‌ها زن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشوربیان این که دشمنان به فکر آسیب زدن به تفکر مقاومت هستند، اظهار کرد: امروز دشمنان ما اقرار می‌کنند آن چیزی که کشور و منطقه ما را در برابر استبداد نگه داشته، مقاومت است و البته دشمن می‌خواهد مقاومت را در بین جوانان و مردم از بین ببرد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: سندی به عنوان ۲۰۳۰ درست کردند که رهبر انقلاب به شدت با این موضوع مخالفت کردند و خواستند این مسئله کاملا از بین برود. علی القاعده آقایان نیز اعلام کردند که ماجرای سند ۲۰۳۰ تمام شده است، اما هنوز آثار و نتایج آن را می‌توان در مکان‌های مختلف دید.

دادستان کل کشور با هشدار به مسئولینی که در مورد سند ۲۰۳۰ تخلف می‌کنند، بیان کرد: به مسئولان در نهاد‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی هشدار می‌دهیم و نمونه‌های تخلف شده را طی نامه‌ای برای مسئولین می‌فرستیم و برخورد می‌کنیم، اما علنی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه امسال فضای آلوده‌ای در نمایشگاه کتاب وجود داشت، در این نمایشگاه کتاب‌هایی با مضامین این سند دیده می‌شد که جلوی انتشار آن‌ها گرفته شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به تهدید‌های فیفا علیه فوتبال ایران نیز گفت: اینکه فیفا می‌گوید چنانچه ورزش ایران به زنان اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندهد ما ایران را از حضور در بازی‌های بین المللی محدود می‌کنیم. این موضوع را نباید ساده دید.

وی افزود: فیفا به یک کشور چه کاری دارد که چه تعدادی برای تماشای فوتبال می‌آیند و از این تعداد چند نفر آن‌ها زن هستند. این که این روز‌ها گیر داده اند که حتما باید زنان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند، آیا دلشان به حال زنان ما سوخته است؟

دادستان کل کشور ادامه داد: پیرامون نظارت و مشارکت مردمی گفت: نظارت مردمی برای ما ارزشمند است و اطلاعاتی که مردم دارند قطعا ما نداریم چرا که منابع اطلاعاتی ما محدود است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری افزود: ما یک سایت داریم که از طریق آن افراد می‌توانند هر نوع اطلاعات در مورد فساد و یا انتقادی از عملکرد قوه قضاییه دارند را بدون هیچ ملاحظه‌ای برای ما بفرستند.

وی پیرامون کمرنگ شدن امر به معروف نیز گفت: چرا خودتان را مکلف به امر معروف و نهی از منکر و مقابله با فساد نمی‌بینید؟ که اگر منکری در جامعه دیدید نهی از منکر کنید. البته نه از بابت دعوا بلکه به صورت زبانی امر به معروف کنید.

حجت الاسلام منتظری در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر پرونده یکی از معاونان سابق قوه قضاییه گفت: در خصوص این پرونده، کلیات داد و ستد‌ها را می‌دانستیم و از زمانی که یک سری علایم و نشانه‌های مشخص تری به دست آوردیم از دوره قبل بررسی‌ها شروع شد.

وی افزود: به این دلیل تدریجی بود چرا که برخی افراد به نحوی حرکت می‌کنند که از خودشان جای پایی بر جای نگذارند که یکی از مشکلات ما در برخورد با فساد همین است که به زحمت می‌توان محقق شدن جرم را محرز کرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه خط قرمزی در برخورد با افراد نداریم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی در این رابطه شدت گرفته و هر کسی که دخیل باشد برخورد می‌شود، البته نسبت به فساد و مقابله با آن حساس و به همان اندازه نیز نسبت به آبروی اشخاص حساسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین