کد خبر: ۶۰۴۴۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

امانت‌داری بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: امانت داری بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است و فعالان در این حوزه با استفاده از بازی با کلمات و واژگان می توانند به کشف عقاید افراد بپردازند.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در مراسم تجلیل و تقدیر از خبرنگاران عرصه تولید و صادرات که ظهر امروز در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: محور همه عالم روی خبر است و خبر در نفس و جان همه ما از اول خلقت وجود داشته است که اگر نبود دین هم وجود نداشت.

وی افزود: خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان‌آور به شمار می‌رود و این در حالی است که سطح درآمدی خبرنگاران بسیار پایین بوده و اگر عشق به این حوزه نبود فعالیت خبری صورت نمی‌گرفت‌.

عمرانی خاطرنشان کرد: امانت‌داری بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است و فعالان در این حوزه با استفاده از بازی با کلمات و واژگان می توانند به کشف عقاید افراد بپردازند.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: خبرنگاران به عنوان دوربین در جامعه به شمار می روند که اگر به درستی فعالیت کنند می‌توانند در زمینه جلوگیری از فساد نقش ایفا کنند.

عمرانی در پایان گفت: خبرنگاران با قلم خود هم می توانند مایه تعالی در جامعه شوند و هم‌می توانند موجب تخریب باشند بنابراین باید دقت لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین