کد خبر: ۶۰۴۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

مقایسه نرگس آبیار و اولین فیلمساز زنی که اسکار گرفت

شب گذشته در دومین جشن آکادمی سینما سینما نرگس آبیار به عنوان چهره سال 97 سینمای ایران شناخته شد و جایزه چهره برتر را دریافت کرد.
مقایسه نرگس آبیار و اولین فیلمساز زنی که اسکار گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

نرگس آبیار پس از دریافت جایزه چهره برتر سال اظهار داشت: باعث افتخار و خوشحالی من است که این جایزه را در جشنی می‌گیرم که افرادی در انتخاب برنده‌اش تأثیرگذار بوده‌اند که نظر همه آنها برایم بسیار مهم است و بعضی از آنها جزو اساتید من هستند که همیشه از آن‌ها آموخته‌ام.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت وخیم آب در سیستان و بلوچستان گفت: همانطور که می‌دانید فیلم آخر من در سیستان و بلوچستان بود و بحران آب در آنجا خیلی جدی است و مناطق زیادی در حال خالی شدن از سکنه است، کمپین نذر آب خیلی مهم است برای اینکه ما سفیر این کمپین شویم تا هم به صورت پراکنده به این مناطق آب‌رسانی شود. خیلی مهم است که از این مردم مظلوم حمایت کنیم و واقعا باید شرمنده باشیم که چنین استانی با این محرومیت در کشورمان داریم.

عباس یاری که برای اهدای این جایزه روی صحنه بود، اظهار داشت: شاید فکر کنید کسی که جایزه بهترین چهره سال را دریافت کرده ره صد ساله را یک شبه رفته اما و با ساخت چهار فیلم به شهرتی در این حد رسیده اما اینگونه نیست، او کار خود را با شعر و قصه شروع کرد و در فیلم «شیار 143» دردمندانه و به بهترین شکل به جنگ پرداخت، در «نفس» از کودکان گفت و در اثر آخرش تصاویری می‌بینیم که به یاد فیلمساز برجسته آمریکایی «کاترین بیگلو» می‌افتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین