کد خبر: ۶۰۴۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

ادامه جست‌وجو برای یافتن زن کوهنورد مفقود شده در دماوند

مسوول کمیته جست‌وجو و نجات فدراسیون کوه نوردی می‌گوید هم‌چنان جست‌وجو برای یافتن زن کوهنورد مفقود شده وجود دارد و تیم‌های جتس‌وجو تلاش خود را می‌کنند.
ادامه جست‌وجو برای یافتن زن کوهنورد مفقود شده در دماوند
آفتاب‌‌نیوز :

غروب روز سه‌شنبه هفته گذشته یک بانوی کوهنورد در زمان بازگشت از قله به سمت پناهگاه تخت فریدون در ارتفاع ۵۰۰۰ متری با جدا شدن از گروه مفقود می‌شود، متاسفانه در زمان صعود، این کوهنورد فاقد چراغ پیشانی و گوشی موبایل بوده است.

انجمن پزشکی کوهستان ایران از کوهنوردان خواسته است علاوه بر همراه داشتن تجهیزات ضروری صعود در ساعت ۱۴ در هر قسمت مسیر صعود اقدام به بازگشت به پناهگاه یا چادر خویش کنند. زیرا که در این فصل از سال یخچال‌های دماوند نیز با گرمای زیاد هوا از استحکام لازم برخوردار نیست و دارای تله‌های برفی زیادی هستند و حتما احتیاط‌های لازم را در این خصوص باید عمل آورند.

حمید مساعدی (مسئول کمیته جست‌وجو و نجات فدراسیون کوه نوردی) درباره وضعیت کوهنورد مفقود شده، گفت: چند روزی است که تیم‌های جست‌وجو را فرستاده‌ایم هم‌چنین امروز برای بار دوم از بالگردهای هلال احمر کمک خواسته‌ایم و جست‌وجوی خود را با بالگرد و پهپاد انجام خواهیم داد. حتما بلافاصله از کسب اطلاع جدید مردم را در جریان خواهیم گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین