کد خبر: ۶۰۴۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

ناخرسندی ملکه انگلیس از سیاستمداران کشورش

رسانه‌های انگلیس گزارش دادند: ملکه این کشور ظاهرا در صحبت‌های خصوصی از ناتوانی سیاستمداران کشورش در مدیریت وضعیت انگلیس به ویژه در ارتباط با موضوع بریگزیت ناخرسند است.
ناخرسندی ملکه انگلیس از سیاستمداران کشورش
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه دیلی ساندی تایمز، منابع خبری ناشناس گفته‌اند، ملکه الیزابت دوم کمی بعد از آنکه دیوید کامرون نخست وزیر اسبق انگلیس در پی همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ بر سر بریگزیت از سمتش استعفا کرد، از وضعیت ایجاد شده در این کشور اظهار نارضایتی کرد اما این یک منبع وابسته به دربار سلطنتی گفته که از آن زمان تاکنون نارضایتی او افزایش پیدا کرده است.

یک منبع گفت: من فکر می‌کنم او واقعا از وضعیت ناراحت است و شنیده‌ام که علنا درباره مایوس شدنش از طبقه سیاسی فعلی حاکم و ناتوانی آن در مدیریت درست کشور صحبت کرده است.

این در حالی است که ملکه انگلیس معمولا به ندرت درباره تلاش‌های دولت انگلیس به منظور خارج ساختن این کشور از اتحادیه اروپا اظهارنظر کرده است اما اخیرا گزارش شد که نمایندگان حزب کارگر در پارلمان انگلیس و به اصطلاح شورشی‌ها در حزب محافظه‌کار برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در صورت خودداری بوریس جانسون نخست وزیر فعلی از استعفا بعد از رای عدم اعتماد پارلمان به او از ملکه درخواست مداخله کنند.

این منبع اظهار کرد: ملکه ناخرسندی و ناراحتی‌اش را درباره عملکرد رهبران سیاسی ما ابراز و این نارضایتی افزایش پیدا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین