کد خبر: ۶۰۴۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

در بازار طلا، سکه و ارز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهش را تجربه کرد.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) با کاهش ۲۵ هزار تومانی، چهار میلیون و ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارد. سکه تمام طرح قدیم نیز ۳۰ هزار تومان ارزان شده و چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر قطعه نیم‌سکه نیز با ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت، دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه هم یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است ۶۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است اما قیمت سکه یک گرمی ثابت مانده و ۹۸۰ هزار تومان است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۴۱۱ هزار تومان معامله می‌شود که ۳۰۰۰ تومان از دیروز ارزان‌تر شده است.

در بازار جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی همچون روز گذشته ۱۴۹۷ دلار است.

در بازار ارز نیز امروز قیمت‌ها نسبت به روز گذشته کاهشی بود؛ به طوریکه بانک‌ها امروز (۲۰ مرداد) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند و هر دلار را ۱۱ هزار و ۴۵۹ تومان خریدند.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را هم ۱۲ هزار و ۸۴۰ تومان خریدند که در مقایسه با قیمت ۱۲ هزار و ۸۹۴ تومانی روز گذشته، نرخ این ارز هم کاهش یافته است.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری شد.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها که از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است، با احتساب کارمزد حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته و قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۵۰ تومانی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین