کد خبر: ۶۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
تبلیغات

عطر و ادکلن تام فورد Tom Ford

رایحه خوش از دیرباز اهمیت فراوانی داشته است و گذشت زمان و پیشرفت دانش در زمینه ساخت عطر و ادکلن تام فورد و یا سایر برند‌های تجاری مطرح، انقلابی در این صنعت ایجاد نموده است. امروزه بسیاری همان‌طور که پوشاک خود را براساس سلیقه و حالت‌های شخصی انتخاب می‌کنند، یافتن عطر مناسب را نیز براساس ملاک‌های شخصی و روحیات خود بر می‌گزینند.
عطر و ادکلن تام فورد Tom Ford
آفتاب‌‌نیوز :

تام فورد در سال ۲۰۰۶ اولین عطر خود را با نام "بلک ارکید" "Black Orchid"با همکاری عطر و ادکلن ساز معروف Estee Lauder تولید و معرفی کرد که با استقبال بسیار زیاد دوستداران عطر و ادکلن روبرو شد و خیلی زود یکی از پر فروشترین عطر‌های بازار عطر و ادکلن شد. تام فورد از سال ۲۰۰۶ تا کنون بیش از ۱۰۰ عطر به بازار معرفی کرده است.

عطر و ادکلن تام فورد

توماس کارلایل فورد که امروزه به اختصار با عنوان تام فورد شناخته می‌شود، طراح و کارگردان آمریکایی است. در مدرسه طراحی پارسونز و به‌عنوان معمار آموزش دیده است و در خانه مد Chloé به مدت یک‌سال به کارآموزی پرداخت. این امر علاقه او به صنعت مد را دامن زد. اولین موقعیت کاری وی با طراح آمریکایی، کتی هاردویک رقم خورد. گرچه آینده روشن‌تری برای خود در اروپا را تصور می‌نمود. با توجه به بروز مشکلاتی در خانه مد معتبر گوچی، در سال ۱۹۹۰ وی موقعیتی در زمینه پوشاک زنان در این شرکت به دست آورد که در آن به موفقیت‌های قابل توجهی رسید و به‌عنوان مدیر خلاق انتخاب شد.

با خروج وی در سال ۲۰۰۴ از این مجموعه، ارزش این شرکت به بیش از دو برابر افزایش یافت. بازگشت وی به ایالات متحده با ارایه برند شخصی او در سال ۲۰۰۵ همراه بود. این برند تجاری، اکسسوری و عینک نیز ارائه می‌دهد. ضمن آنکه برای تولید عطر و ادکلن، تام فورد با Estee Lauder نیز به همکاری پرداخت. اولین عطر تولید شده در این لاین، عطر تام فورد بلک ارکید در سال ۲۰۰۶ است که به موفقیت گسترده‌ای دست یافت. عرضه عطر تام فرود اصل برای آقایان و بانوان با اولین عطر آن به‌نام Purple Patchouli در سال ۲۰۰۷ عرضه شده است. زندگی حرفه‌ای با کارگردانی اولین فیلمش با عنوان «یک مرد مجرد» در سال ۲۰۰۹ دستخوش تغییراتی شد. در پی آن جوایز و نامزدی بسیاری را به دلیل کارگردانی برای وی به ارمغان آورد. مجموعه‌ی عطر و ادکلن تام فورد دارای ۱۰۸ طرح پایه است که جدیدترین آن در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردید. همکاری وی با عطرسازان مطرح دنیا نظیر Givaudan، Calice Becker و بسیاری دیگر صورت پذیرفته است.

محبوب‌ترین‌های عطر و ادکلن تام فورد

گرچه انتخاب چنین لیستی بسیار دشوار خواهد بود، چرا که خرید ادکلن تام فورد اصل به معنای تلفیق زیبایی، رایحه‌های دلپذیر و ماندگاری بالاست، اما براساس خرید مشتریان، لیستی در ادامه ارائه می‌شود که به عنوان برترین‌های این مجموعه انتخاب شده است:

Neroli Portofino: به‌عنوان برنده طولانی مدت در این سری شناخته می‌شود. با اولین‌بار استفاده از این محصول، رایحه آن به هیچ‌عنوان فراموش نخواهد شد.

Fucking Fabulous: به صورت محدود منتشر شده است و در زمره پرمخاطب‌ترین عطر و ادکلن تام فورد شناخته می‌شود.

Santal Blush: یکی از دلایل معروفیت این برند استفاده از نماد‌های جنسیتی در تبلیغ محصولات آن به شمار می‌رود که در این لاین نیز به وضوح به این موضوع اشاره شده است.

White Suede: طرحی پیشرو و غافلگیرکننده دارد. این رایحه با تأیید نهایی کل اعضای تیم سازنده آن انتخاب گردیده است. نرم، حساس، مخملی و گرم صفات مورد استفاده در وصف این محصول در هنگام خرید عطر تام فورد اصل عنوان می‌شود.

عطر و ادکلن تام فورد Tom Ford

Oud Wood: انتخابی برای کلاسیک پسندان به‌شمار می‌رود.

Tuscan Leather: به گفته خالق افسانه‌ای آن، این نمونه عطر و ادکلن تام فورد، بوی چرم توسکانی می‌دهد.

Vert De Bois: حالتی مانند جنگل درخت کریسمس در خارج از فصل مورد انتظار آن را در ذهن تداعی می‌نماید.

Rive d'Ambre: این محصول رایحه قوی دارد و به این ویژگی شناخته می‌شود.

Venetian Bergamot: جذابیتی نرم و لطیف برای مصرف‌کنندگان آن دارد.

Oud Minerale: برای عاشقان عود، نتی گرم، دودی و مست‌کننده به همراه دارد.

Soleil Blanc: گویا تابستانی بی پایان درون یک بطری حاوی نارگیل، موز، روغن آفتاب گردان و ... است که به دام افتاده باشد.

Vert D’Ences: رایحه‌ای مانند فضای سبز، اما کمی شیرین‌تر دارد.

Jasmin Rouge: تلفیقی از رایحه گل، تابستان و زمستان، بهار و پاییز است. حس‌های متضادی را می‌تواند در مصرف‌کننده آن زنده کند.

Café Rose: برخلاف انتظار بوی قهوه نمی‌دهد، اما بوی آب گازدار می‌دهد که شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها در کافه باشد.

Noir de Noir: خالق عطر و ادکلن تام فورد این نمونه را زنی جسور و عاری از گرد و غبار توصیف می‌کند.

Vert de Fleur: رایحه علفی، اما با پودری قوی‌تر از گونه قبلی آن ارائه شده است.

Champaca Absolu: از خانواده ماگنولیا، نوعی گل سفید است و رایحه‌ای ظریف دارد.

Mandarino Di Amalfi: رایحه نارنج آن با تازگی و شیرینی خاصی، مشغله‌های ذهنی را آرام می‌کند.

Shanghai Lily: گل سفیدی قابل اعتماد که در تغییرات فصل‌ها نیز دوام خوبی دارد.

Patchouli Absolu: شاید حسی نوستالژیک از پدر و مادربزرگ‌ها را در ذهن تداعی نماید.

Tobacco Vanille: با رایحه کاکائو و میوه حس تعطیلات کریسمسی را به خاطر می‌آورد.

Oud Fleur: رایحه‌ای سیگارگونه و قوی دارد.

Vert Boheme: بویی مشابه چمن تازه کوتاه شده را در ذهن افراد زنده می‌نماید.

Fleur de Portofino: بویی برای تحریک اعصاب و افزایش هیجان را در خود جای می‌دهد.

Costa Azzura: رایحه‌ای نظیر افترشیو‌ها در ذهن زنده می‌کند.

Plum Japonais: به داشتن رایحه‌ای شیرین و بسیار قوی در مجموعه عطر و ادکلن تام فورد شناخته می‌شود.

Tobacco Oud: رایحه تنباکو یا چوب سوخته را برای دوستداران بو‌های غنی فراهم می‌نماید.

قیمت عطر‌های تام فورد

خرید ادکلن تام فورد از مجموعه Private Blend Tobacco Vanille با استقبال بسیاری همراه بوده است و برای آن حاضرند هزینه هنگفتی نیز پرداخت نمایند. شاید برخی از مردم از بوی دود توتون و تنباکو ناراضی باشند، اما به نظر آن‌ها، رایحه‌ی ایجاد شده دلنشین بوده و حاضر هستند برای داشتن آن نیز پول خوبی پرداخت کنند. بدیهی است که این مجموعه بهترین عطر و ادکلن‌های دنیا را در کارنامه خود دارد و با شناخت علاقه‌ی گروه‌های مختلف مردم، به تولید محصولات خود اقدام می‌نماید. از این رو هزینه‌های در نظر گرفته شده برای آن نیز براساس همین ملاک‌ها در نظر گرفته می‌شود.

عطر و ادکلن تام فورد Tom Ford

خرید قابل اطمینان بهترین برند‌های عطر دنیا

به‌دلیل استقبال از عطرها، مانند هر کالای دیگری، گونه‌های کپی آن در بازار به وفور یافت می‌شود. از این رو خرید از سایت‌ها و مراکزی که خرید عطر تام فورد و یا سایر برند‌های مطرح دنیا را فراهم می‌نماید در دیدگاه مصرف کنندگان ارزش فراوانی خواهد یافت. در این زمینه می‌توان سایت مارسلا به آدرس اینترنتی https://www.marcella.ir را به علاقمندان معرفی نمود که در آن انواع عطر و ادکلن تام فورد، لاکوست، لالیک و بسیاری برند‌های پرمخاطب برای بانوان و آقایان ارایه می‌گردد. کلکسیون عطر و ادکلن‌های مشترک نیز به صورت جداگانه در اختیار دوستداران این کالای با ارزش قرار گرفته است. ضمن آنکه که به‌راحتی می‌توان از لیست محصولات پرفروش آن نیز آگاهی یافت. هم چنین در صورت تمایل به خرید و اهدای آن در مناسبت‌های ویژه، امکان انتخاب گیفت ست هدیه نیز فراهم شده است.

کلام آخر!

رایحه خوش از دیرباز اهمیت فراوانی داشته است و گذشت زمان و پیشرفت دانش در زمینه ساخت عطر و ادکلن تام فورد و یا سایر برند‌های تجاری مطرح، انقلابی در این صنعت ایجاد نموده است. امروزه بسیاری همان‌طور که پوشاک خود را براساس سلیقه و حالت‌های شخصی انتخاب می‌کنند، یافتن عطر مناسب را نیز براساس ملاک‌های شخصی و روحیات خود بر می‌گزینند. یادآوری خاطرات دل‌انگیز و دور نمودن استرس می‌تواند تنها بخشی از مزایای این کالای پرمخاطب عنوان شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین