کد خبر: ۶۰۴۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
پزشک معالج:

سهراب مرادی به المپیک ۲۰۲۰ می رسد

پزشک معالج سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی و دارنده مدال طلای المپیک گفت: شرایط درمانی قهرمان وزنه‌برداری کشورمان بسیار خوب پیش می‌رود و به طور قطع او به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد رسید، اما نمی تواند در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابد.
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری روز یکشنبه به نقل از دکتر بابک امینی افزود: تا ۱۰ روز آینده با معاینات و بررسی‌های که خواهیم داشت، مشخص می‌شود که شانه سهراب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

وی که در دیدار با علی مرادی رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون سخن می گفت، خاطرنشان کرد: به وضعیت و شرایط سهراب خوش‌بین هستم و به طورحتم وی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد رسید، ولی بخاطر بهبودی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی، قهرمان ارزنده وزنه‌برداری کشورمان، در رقابت های جهانی تایلند حضور نمی یابد.

امینی تصریح کرد: تیم پزشکی معالج سهراب مرادی در مرکز پزشکی هانوفر(occ) آلمان به طور کامل ایرانی هستند و دکتر حسین آبرون هم در روند درمان حضور دارد.

این پولادمرد چندی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر راهی کشور آلمان شد و از بند مصدومیت رهایی پیدا کرد، اما پس از آن در حین انجام تمرین و به دنبال ثبت وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی به شدت مصدوم شد.

سهراب مرادی زاده شهرستان لنجان واقع در غرب استان اصفهان، عضو تیم ملی وزنه برداری، رکوردار مسابقات جهانی و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو است.

این وزنه بردار در سال های اخیر و در رقابت های مهم بین المللی و همچنین رکورد گیری تیم ملی در دسته ۹۴ کیلوگرم به صورت رسمی و غیر رسمی چندین بار رکورد جهان را جا به جا کرده است.

المپیک ۲۰۲۰ از تاریخ ۲۴ ژوئیه(۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰(۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد، المپیک سال ۱۹۶۴ نیز در توکیو برگزار شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین