کد خبر: ۶۰۴۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵
بخاطر شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی؛

جریمه نقدی سنگین پرسپولیس

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده های موجود در این کمیته را صادر کرد که براساس یکی از این احکام، سرخپوشان پایتخت به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد ریالی محکوم شدند.
جریمه نقدی سنگین پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از باشگاه پرسپولیس، پس از بررسی پرونده اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس در مجموع به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت چهار سال حق آموزش صادق محرمی به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده است. همچنین خواسته خواهان درخصوص دریافت حق آموزش برای فصل ۹۴-۹۳ تا ۹۵-۹۴ با توجه به اینکه بازیکن در این زمان مشغول انجام خدمت مقدس سربازی بوده رد می شود. با توجه به واریز علی الحساب مبلغ ۵ میلیون ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت ۱۵ میلیون ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رای در حق فدراسیون است.

براین اساس در پرونده شکایت امیر ملک نیا از باشگاه نفت و گاز گچساران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد. همچنین هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن کمیته با تکلیفی مواجه نیست. ( این رای قطعی است)

با توجه به شکایت باقر هاشمی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را نسبت به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی داند.

در پی شکایت هادی طباطبایی از باشگاه داماش گیلان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۲۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت علیرضا حیدری از باشگاه پدیده، این باشگاه مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام ۱۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. در پی شکایت رمضان نوری زاده از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۸۴ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین