کد خبر: ۶۰۴۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

هفته آینده خبر خوشی در عرصه‌ نظامی خواهید شنید

طلایی‌نیک با اشاره به قدرت بالای کشورمان در عرصه دفاعی گفت: هفته آینده خبر خوشی را در عرصه‌ نظامی شاهد خواهید بود که نشان از توانمندی‌های کشور ما در این عرصه و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی ایران دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر به‌منظور گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین و نکوداشت شهید خبرنگار شاخص استان «طهماسب شیخ حسنی» با حضور سردار طلایی نیک معاون پارلمانی وزیر دفاع، زاهدی استاندار قزوین، مسئولان استانی، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی هنری باران آبیک برگزار شد.

سردار رضا طلایی نیک در این مراسم با بیان اینکه برگزاری چنین محافلی خود نعمتی از جانب شهدا برای ما است، اظهار کرد: در کنار ابراهیم‌های بت‌شکن اسماعیل‌های فداکار بودند که شهدا را می‌توان اسماعیل‌های انقلاب اسلامی دانست که با فداکاری و ایثار جان خود در راه اعتلای انقلاب اسلامی تلاش داشتند.

وی افزود: خداوند با فرستادن پیامبران ما را از مسیر طاغوت دور می‌کند، بی‌شک شهدا از جمله چراغ‌های هدایتی هستند که همانند انبیاء ما را از مسیر طاغوت دور و به صراط مستقیم هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جامعه رسانه استان قزوین ۱۰ شهید را به‌عنوان سرمایه در دسترس دارد، گفت: این استان مهد تاریخ و تمدن و دیانت است و شهدای بزرگی چون بابایی، لشکری و ابوترابی را تقدیم نهضت انقلاب اسلامی و تحقق منویات و آرمان‌های امام راحل و پیشبرد عرصه جهاد و شهادت کرده است.

معاون پارلمانی وزیر دفاع یادآور شد: مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا را کمتر از شهادت نمی‌دانند؛ چرا که شهدا فراتر از زمان خود بر جامعه تأثیر گذاشته‌اند، با این‌حال جامعه رسانه و خبرنگار انقلابی باید برای تثبیت و معرفی حقایق تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه هدف و آرمان شهدا یکی است، گفت: امروز قلم و پیام اصحاب رسانه بیش از هر چیزی در ناکام کردن نقشه‌های دشمن اثرگذار است و آن‌ها می‌توانند پرچمدار مطالبه‌گری برای مبارزه با فقر و فساد در جامعه باشند.

وی با بیان اینکه شهید خبرنگار طهماسب شیخ حسنی همواره پیشگام در عرصه‌های مختلف بود، گفت: ما باید از شهدا درس بگیریم؛ زیرا بیان خاطرات شهدا برای همه ما الهام‌بخش و اثربخش است. با نگاهی به زندگی شهید شیخ حسنی می‌توان گفت وی با توسل به چهار نهاد خانواده، دین، آشنایی با فرهنگ و هنر و فعالیت در حوزه آموزش‌ و پرورش و در نهایت پیدا کردن و ادامه دادن راه اصیل امام توانست شخصیت خود را کامل کند.

طلایی‌نیک ادامه داد: شش ماه قبل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری مطرح شد که در آن جوانان دارای نقش بسیار مهمی هستند، این در حالی است که امروز این قشر مورد تهاجم گسترده رسانه‌ای و تبلیغاتی و روانی دشمن هستند؛ لذا نیاز است خانواده‌ها در این عرصه نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز زانوهای استکبار در حال خم شدن است و قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی برای دوست و دشمن آشکار شده است که نمونه‌ای از اقتدار نظام ما در زدن پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی‌ها بود که اقدامی بسیار هوشمندانه توسط جوانان این کشور محسوب می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: انقلاب اسلامی نشدنی‌ها را به دست جوانان برومند خود شدنی کرد، به‌گونه‌ای که امروز قدرت اول منطقه هستیم و می‌توان گفت خاستگاه اصلی اقتدار و قدرت و پیروزی ما در عرصه‌های مختلف دین‌مداری و ولایت مداری است.

معاون پارلمانی وزیر دفاع با بیان اینکه فرهنگ می‌تواند زیرساخت اقتدار کشور را ایجاد کند، عنوان کرد: جامعه رسانه باید در این حوزه نقش‌آفرین باشد و توانمندی‌های فرهنگی و جهادی را موردتوجه قرار دهد.

وی افزود: امروز با تکیه‌بر الطاف الهی و آرمان‌های انقلاب اسلامی عمده نقشه‌های دشمن از جمله تحریم و تهدید و اعمال فشار بر ملت و کشور ما به بن‌بست رسیده و ملت بصیر کشورمان دشمن را در نتیجه‌گیری اهداف خود ناکام گذاشته است.

طلایی نیک اعلام کرد: امروز چهار عرصه هویت، پیشرفت، مقاومت و ایجاد بحران عدالتی در افکار عمومی مورد هدف دشمن است و نیازمند آن هستیم که در این حوزه‌ها ورود جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه لحظه‌لحظه زندگی ما به‌ویژه سه نسل نونهال، نوجوان و جوان در معرض جنگ رسانه‌ای دشمن است، ادامه داد: دشمن به دنبال آن است که هویت فرهنگی و سبک زندگی دینی و انقلابی در نسل جدید شکل نگیرد؛ لذا شاهد آن هستیم که عرصه اخلاق و معنویت مورد تاخت‌وتاز بسیار دشمن قرار گرفته است.

این مسئول تأکید کرد: دشمن به دنبال مرعوب کردن ما و ایجاد ترس از وقوع جنگ در جامعه ما بود تا از این طریق ما را وادار به عقب‌نشینی کند، اما ما نشان دادیم که استوار پشت انقلاب خود ایستاده‌ایم.

وی اعلام کرد: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با قدرت هر چه تمام با حضور مردم شکل گرفت که پیام واضح آن تکیه به قدرت داخلی بود برای همین رسانه باید در راستای نشان دادن قدرت مولد داخلی تلاش بیشتری کند.

طلایی نیک با اشاره به قدرت بالای کشورمان در عرصه دفاعی اعلام کرد: در هفته آینده خبر خوشی را در عرصه‌های نظامی شاهد خواهید بود که نشان از توانمندی‌های کشور ما در این عرصه و قدرت بازدارندگی نظامی ایران اسلامی دارد.

وی اضافه کرد: امروز مواضع همه مسئولان کشورمان یکپارچه است و باید تلاش کنیم این انسجام و وحدت حفظ و ادامه‌دار باشد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام پاکی است و نباید وجود برخی از مفسدان اقتصادی را به کل نظام عمومیت بخشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه برخورد با مفسدان اقتصادی شاهد اقدامات خوبی هستیم بااین‌حال تقاضای ما این است که مجازات این مفسدان نیز به عموم مردم نشان داده شود تا شاهد اجرای عدالت و برخورد قاطع با مفسدان باشیم.

وی با اشاره به شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه گفت: در حال حاضر یاران انقلاب اسلامی در مناطق مختلف جهان به قدرت رسیده‌اند و باید عمق و گستره مقاومت را برای همگان بیان و مردم جهان را از جنایات صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها و دشمنان آگاه کرد.

طلایی نیک در پایان بابیان اینکه در جهان در غربت رسانه‌ای به سر می‌بریم، عنوان کرد: تفکر و تلاش بسیجی ما را بیمه کرده است و اصحاب رسانه می‌توانند با تحرک، پویایی و بصیرت به قدرت رسانه‌ای در تراز نظام انقلاب اسلامی تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
قراره به آمریکا حمله کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
چرا فکر می کنید که خبرهای نظامی باعث خوشحالی مردم میشه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین