کد خبر: ۶۰۵۰۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲

کشتی مسافربری خرمشهر - کویت به گل نشست/ ۲۳۰ مسافر به اروندکنار منتقل شدند

 کشتی مسافربری خرمشهر -کویت روز چهارشنبه در مسیر حرکت در آبراه اروندرود، به منطقه کم عمق برخورد کرد و به گل نشست.کشتی به گل نشسته در اروندرود حامل ۲۳۰ مسافر و خدمه بوده که همه سرنشینیان پس از اعلام وضعیت اضطراری از سوی نیروهای امداد بندر خرمشهر به یدک کش های نجات منتقل شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص حادثه به گل نشستن شناور مسافربری « برلیان» در مسیر خرمشهر-کویت گفت: مقارن ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه ظهر امروز شناور یاد شده در حوالی بندر اروندکنار به نقطه کم عمق برخورد کرد و به گل نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی افزود: بلافاصله بعد از اعلام شرایط اضطرار به برج کنترل بندر خرمشهر، نیروهای امداد و نجات دریایی وارد عملیات شدند و چهار یدک کش و ۲ شناور ناجی به محل حادثه اعزام شدند.

کشتی مسافربری خرمشهر - کویت به گل نشست/ ۲۳۰ مسافر به اروندکنار منتقل شدند

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و همه مسافران با دقت و نظارت افسران امداد و نجات دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به شناورهای امدادی منتقل شدند.

مسافران به اروندکنار منتقل شدند

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ۲۳۰ مسافر کشتی به گل نشسته برلیان مسیر خرمشهر - کویت با نظارت و دقت افسران ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به بندر اروندکنار منتقل شدند.

نوراله اسعدی اظهار داشت: مسافران کشتی با کمک چهار یدک‌کش و ۲ شناور ناجی به اروندکنار منتقل شدند و تا ساعاتی دیگر همه مسافران به خرمشهر منتقل خواهند شد.

وی افزود: پیش بینی می شود بعد از ساعت ۲۱ امشب و بهبود شرایط امکان خارج سازی شناور برلیان از اروندرود فراهم شده و کشتی به بندر خرمشهر منتقل شود.

اسعدی گفت: مسافران کشتی مسافربری مسیر خرمشهر -کویت ظهر پنجشنبه از بندر خرمشهر عازم کویت خواهند شد.

شناور مسافربری « برلیان» مسیر دریایی خرمشهر-کویت مقارن ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه ظهر امروز در حوالی بندر اروندکنار به نقطه کم عمق برخورد کرد و به گل نشست.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی اداره کل بندر و دریانوردی آبادان برای نجات سرنشینان این کشتی مسافربری گفت: از آنجا که در گذرنامه مسافران کشتی مسافربری برلیان در بندر خرمشهر مهر خروج ثبت شده لذا برای ثبت مهر ورود در گذرنامه آنان هماهنگی شده تا ماموران اداره گذرنامه خرمشهر در اروندکنار مستقر شوند.

بیژن ربیعی افزود: پس از ثبت مهر ورود به کشور در گذرنامه مسافران کشتی برلیان ، تمام مسافران از اروندکنار آبادان به خرمشهر منتقل می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین