کد خبر: ۶۰۵۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

عصبانیت انور قرقاش از دیدار یمنی‌ها با رهبری

وزیر مشاور امارات در امور خارجه که از سفر هیات انصارالله یمن به تهران بر آشفته است، از دیدار دیدار این هیات با رهبری انتقاد کرد.
عصبانیت انور قرقاش از دیدار یمنی‌ها با رهبری
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش العربیه، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه با انتقاد از سفر هیات انصارالله یمن به تهران و دیدار با رهبری در صفحه توییتر خود نوشت که این دیدار ثابت کرد که حوثی ها(انصارالله) به عنوان نماینده ایران فعالیت می‌کنند.

وی نوشت: زمان زیادی است که به دنبال نامگذاری مناسب برای روابط حوثی ها با ایران بودم که بعد از دیدار هیاتی از حوثی ها با آیت الله خامنه ای این روابط روشن تر شد. بیانیه های آنان ثابت کرد که حوثی ها نماینده ایران هستند.

عصر دیروز (سه‌شنبه) هیأتی از جنبش انصارالله یمن به ریاست محمد عبدالسلام، سخنگوی این جنبش با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و نامه آقای سیدعبدالملک بدرالدین رهبر جنبش انصارالله تقدیم ایشان شد.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تمجید از ایمان، ایستادگی، هوشمندی و روحیه جهادی مردم یمن در برابر یک تجاوز وحشیانه و گسترده، تأکید کردند: هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین