کد خبر: ۶۰۵۱۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴

اشیاء گمشده در تاکسی را چگونه پیدا کنیم؟

مسئول ستاد پیگیری اشیاء گمشده تاکسیرانی با اعلام شماره ۴۸۰۴۸ برای اعلام و پیگیری وسایل جامانده در تاکسی گفت: تلفن همراه، کیف و مدارک در صدر اشیاه جامانده در تاکسی قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی صابری در مورد پیگیری اشیاء گمشده در تاکسی با بیان اینکه واحد اشیاء گمشده در سازمان تاکسیرانی ایجاد شده است گفت: اگر شهروندان شی و یا وسیله‌ای را درون تاکسی جا بگذارند، می‌توانند از طریق تماس با شماره ۴۸۰۴۸ موضوع را به ستاد اشیاء گمشده اطلاع دهند و پیگیر پیدا شدن وسیله خود باشند.

وی با بیان اینکه راننده تاکسی نیز مجاب است تا اگر وسیله‌ای از مسافران در تاکسی آنها جا ماند به واحد اشیاء گمشده تحویل دهد، گفت: اگر شی گم شده به دست تاکسی‌ران برسد آنها می بایست آن را به واحد مربوطه تحویل دهند اما گاهی ممکن است که راننده تاکسی متوجه وسیله جامانده نشود و مسافران بعدی تاکسی نیز آن را تحویل راننده ندهند.

صابری با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰ تماس با سامانه اشیاء گمشده توسط شهروندان برقرار می شود گفت:‌ تلفن همراه در صدر اشیاه جامانده در تاکسی قرار دارد و بعد از آن کیف، مدارک و کلید، بیشترین وسایل جامانده در تاکسی هستند.

مسئول مرکز پیگیری اشیاء گمشده تاکسیرانی با بیان اینکه رانندگان تاکسی قطعا وسایل گمشده را تحویل خواهند داد، با بیان اینکه هفته گذشته یکی از رانندگان حتی یک صلوات شمار را تحویل داد گفت: چندی پیش نیز یکی از شهروندان سرآسیمه به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرد و عنوان داشت که کیف حامل طلاهای عروسی پسرش که حدودا صد میلیون تومان بوده را در تاکسی جا گذاشته است و این در حالی بود که راننده تاکسی پیش از این، کیف را به ستاد تحویل داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ابوالقاسم رافع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
1
2
سلام علیکم. در روز پیش یک موبایل سامسونگ مدل 3303 در تاکسی جا ماند با راننده قرار گذاشتم سر قرار نیامد و سپس شارژ گوشی تمام و تماس قطع شد. امروز 99/07/05 با 48048 تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود. یعنی برای کسب اطلاع در این وضعیت کرونایی باید حضوری بیایم جواب بگیرم.با احترام-ابوالقاسم رافع.
بهزاد تمرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
2
1
مقداری مدارک پیدا کردم به نامهای اقای امید سلیمانی ف بهروز..صیاد بهشتی ف قاسم. هر کسی که این اقایون رو میشناسه به این شماره زنگ بزنه ۰۹۹۱۴۳۳۰۴۱۸
حسین منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
2
مدارک شناسایی و بانکی برادرم آقای حسن منصوری مفقود شده و احتمال زیاد در قرچک ورامین در تاکسی جامانده است اگه کسی پیدا کرد به این شماره اطلاع دهد .
محمدرضا کباری
|
Germany
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
1
3
یک کیف کارت ک داخلش کارت ملی گواهینامه کارت پایان خدمت و کارت بانکی هست بنام محمدرضا کباری.اگه پیدا کردین با این شماره تماس بگیرین.
...
ولی الله احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
1
از رانندگان عزیز دراردیبهشت ۱۴۰۰ازبزرگراه بعثت درب کارخانجات راه اهن مسافر سوار کردن یک دسته کلید پلاستیکی سبزرنگ گم شده خواهشمندم اگر هررانند ای پیدا کرد با من تماس بگیره ۰
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین