کد خبر: ۶۰۵۱۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان اعلام کرد:

سقوط هواپیما در ایوانکی سمنان| ۲ نفر کشته شدند+فیلم و عکس

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: ۲ نفر در حادثه سقوط هواپیمای فوق سبک در فرودگاه بخش ایوانکی شهرستان گرمسار جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

علی یحیایی روز پنجشنبه افزود: حادثه سقوط این هواپیمای سبک و کوچک ساعت ۹ امروز از سوی امنیت پرواز فرودگاه ایوانکی به هلال احمر اطلاع داده شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی با اشاره به خصوصی بودن فرودگاه ایوانکی در غرب استان سمنان، به خبرگزاری ایرنا گفت: جان باختن ۲ نفر در این حادثه قطعی است و در این درباره در ساعت های آینده اطلاع رسانی دقیقتری می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون یک تیم آمبولانس به همراه سه نیرو از پایگاه امداد و نجات شهید قاسمی ایوانکی و یک تیم آمبولانس پشتیبان از گرمسار به منطقه اعزام شده اند.

معاون هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: صحنه سقوط در حوالی فرودگاه ایوانکی اکنون بسیار پر ازدحام و شلوغ است و امکان دستیابی به اطلاعات دقیق‌تر وجود ندارد.

سقوط هواپیما در ایوانکی سمنان| ۲ نفر کشته شدند

سقوط هواپیما در ایوانکی سمنان/ ۲ نفر کشته شدند

چگونگی وقوع سانحه

معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان گرمسار نیز گفت: هواپیمای آموزشی در ارتفاع 150 متری از سطح زمین دچار حادثه شده و سقوط کرد.

رضا عامری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این سانحه در حدود 300 تا 500 متری از فرودگاه افلاک ایوانکی رخ داده است.

وی با اشاره به مرگ هر دو سرنشین این هواپیما گفت: در اثر این حادثه کاپیتان فتحی‌نژاد که 51 سال سن داشته و خانم حسینی‌نژاد که از نیروهای آموزشی بوده جان باختند.

معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان گرمسار با بیان اینکه هواپیما بعد از برخورد با زمین دچار آتش‌سوزی شده ادامه داد: تیم‌های امدادی به سرعت به محل اعزام شدند.

وی در پاسخ به این پرسش ایسنا که گفته شده هر دو سرنشین بعد از سقوط زنده بودند اما به دلیل گیر افتادن در بین لاشه هواپیما نتوانستند خود را نجات دهند، افزود: زمانی که ما به محل حادثه رسیدیم متاسفانه هر دو سرنشین جان باخته بودند.

عامری از حضور تیم‌های متعدد امدادی در صحنه حادثه خبر داد و اظهار کرد: دو تیم امدادی از هلال احمر، یک تیم از آتش‌نشانی، دو تیم از اورژانس و نیروهای انتظامی به سرعت در محل حضور یافتند. ضمن اینکه فرودگاه نیز دارای یک خودروی آتش‌نشانی است که این خودرو نیز در محل حادثه حضور یافته و اطفاء حریق را انجام داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
خدا وکیلی این فیلمه که شما گذاشتید ، البته برای شروع بکار و شناساندن خبرنگار بد نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
1
نقش تحریم در سقوط اطلاع رسانی ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین