کد خبر: ۶۰۵۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

نوبخت: دولت برای طرح‌های اولویت‌دار کمبود بودجه ندارد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ‌دولت انجام طرح‌ها را اولویت‌بندی کرده و بر این اساس طرح‌های اولویت‌دار کمبود بودجه ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بازدید از طرح آزادراه تبریز - بازرگان اظهار کرد: ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای پایان و تکمیل این طرح‌ها تا ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود:‌ اجرای این طرح‌ها اولویت گذاری شده تا برای اجرای آنها مشکلی به لحاظ مالی وجود نداشته باشد و بر این اساس برای طرح آزادراه تبریز - بازرگان نیز مشکل مالی و مشکل پیمانکار و سرمایه‌گذار نداریم.

نوبخت ادامه داد:‌ ٣٧ کیلومتر از ٥٢٠ کیلومتر آزادراه تبریز بازرگان از سمت آذربایجان شرقی در حال اجراست که سال آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: برای انجام ادامه طرح تا بازرگان قطعات دیگری وجود دارد که جهت اجرای آن ‌ برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی همچنین در خصوص طرح مدول دوم تصفیه خانه تبریز گفت: ‌ برای اجرای این طرح نیز مشکلی از بابت منابع مالی وجود ندارد و از محل اعتبارات آب‌های مرزی تامین می‌شود.

وزیر راه و مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت و حمل و نقل کشور نیز در این دیدار گفت: ۳۷ کیلومتر از این آزادراه اوایل سال آینده به پایان می‌رسد.

خیرالله خادمی با بیان اینکه طول این طرح ۵۲۰ کیلومتر است افزود: تاکنون ۶۰۶ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین