کد خبر: ۶۰۵۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۸

آمادگی نگران‌کننده تیم «زیدان»

زیدان آن طور که انتظار می‌رفته نتوانسته رئال مادرید را برای رقابت‌های فصل جدید آماده کند و به این دلیل برخی سران نسبت به او بی‌اعتماد شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

زین‌الدین زیدان نتوانسته شرایط تیم فوتبال رئال مادرید برای شروع رقابت‌های لالیگا را مناسب کند و این موضوع باعث شده تا به فاصله کمی مانده به شروع لیگ، نگرانی‌هایی در سانتیاگوبرنابئو وجود داشته باشد.

زیدان توانسته با رئال موفقیت‌های زیادی کسب کند و همین موضوع باعث شده تا به او اعتماد داشته باشند، اما حالا برخی نسبت به او بی‌اعتماد شدند. برخی بازیکنان مانند واران، کارواخال، مارسلو، ایسکو و کروس که قبلا بازیکنان کلیدی تیم بودند، حالا اعتماد به نفس پایینی دارند و همین موضوع تبدیل به اولین نگرانی در تیم زیدان شده است. البته که خود سرمربی فرانسوی همیشه امیدوار است و دید مثبتی دارد.

از طرفی سران باشگاه معتقدند این بهترین رئالی‌ نیست که می‌توانست برای فصل آماده شود و جا برای پیشرفت در این تیم زیاد است. این طور که به نظر می‌رسد ایده بازی کردن با ۳ بازیکن در خط دفاعی کارساز نبوده و زیدان هم ایده جایگزینی برای آن ندارد. از طرفی این سیستم سیستمی نیست که بتوان به بهترین شکل از ادن هازارد در آن بازی گرفت.

به هر حال تنها زمان مشخص می‌کند که زیدان می‌تواند این تیم را دوباره به اوج بازگرداند یا نه، اما اعتمادی که قبلا به او وجود داشته از بین رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین