کد خبر: ۶۰۵۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

دادستان کل کشور: گسترده جلوه دادن فساد در جامعه و سطح اداری کشور کمال بی‌انصافی است

دادستان کل کشور گفت: عده‌ای در داخل و عده‌ای نیز در خارج کشور تلاش می کنند که فساد در جامعه را و در سطح اداری کشور گسترده جلوه دهند اما این امر کمال بی انصافی است چرا که مدیران پاک دست زیادی در کشور وجود دارند.
دادستان کل کشور: گسترده جلوه دادن فساد در جامعه و سطح اداری کشور کمال بی‌انصافی است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جلسه شورای اداری در بجنورد با اشاره به برخورد با فساد اخلاقی در فضای مجازی افزود: انتظار بر این است که افرادی که در این حوزه دخالت دارند از این فضا در صلاح جامعه استفاده کنند.

وی گفت: اما امروز فضای مجازی ما، فضایی آلوده است.

منتظری با بیان اینکه امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران، اجرای عدالت و انجام ماموریت در مسیر عدالت متوجه همه مسئولان و مقامات است، اظهار کرد: در ایران، مدیر در هر حوزه‌ای که فعالیت می کند باید در مسیر عدالت حرکت کند و اگر بخواهیم به آرمان های جمهوری اسلامی دست یابیم و پاسداری از خون شهدا را داشته باشیم، وظیفه تک تک ما بر است که در هر جایگاهی عادلانه حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز مبارزه با فساد در همه ابعادش، وظیفه همه ماست، اما وظیفه همه مدیران است که در همه سطوح با فساد مبارزه کنند و متاسفانه در مبارزه با فساد در همه سطوح آن گونه که باید و شاید موفق نبودیم و نیستیم و دلیل آن وجود پرونده هایی است که در دستگاه قضا مشاهده می کنیم.

منتظری همچنین بیان کرد: عده‌ای در داخل و عده‌ای نیز در خارج کشور تلاش می کنند که فساد در جامعه را و در سطح اداری کشور گسترده جلوه دهند اما این امر کمال بی انصافی است چرا که مدیران پاک دست زیادی در کشور وجود دارند که در حال خدمت رسانی هستند اما زمانیکه پرونده مدیر خائنی به وجود می آید زحمات مدیران خدوم و صدوق را از بین می برد.

وی گفت: در حقیقت فساد در ادارات و دستگاه های اداری گسترده نیست اما همین مقدار نیز زیاد است و بخش عمده ای از علل وقوع این فسادها به ضعف مدیریت، عدم نظارت مدیران بازمی گردد.

وی افزود: چرا باید شاهد این همه پرونده باشیم که منشاءش در بانک ها باشد؟ اگر مدیران بانک ها نظارت کافی را داشته باشد و منابع را درست مدیریت کنند و تسهیلات را به جا و به افراد شایسته ارائه دهند، آیا چنین پرونده هایی تشکیل می شود؟

وی در ادامه تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای وظایفی که دارد در برابر فسادها کوتاه نخواهد آمد و اعتقاد ما بر این است که باید مدیریت در کشور تقویت شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دستگاه قضایی هم اعتقاد به تقویت مدیریت و هم اعتقاد جدی بر برخورد با مدیر فاسد دارد.

وی افزود: علاوه بر آن دستگاه قضایی در برخورد قضایی خود از سیاست زدگی به دور است و هر کسی که مرتکب تخلف شود در چارچوب قانون با وی برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین