کد خبر: ۶۰۵۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

سیف، متهم اقتصادی، معاون اطلاعات سپاه نبود؟

عبد الله گنجی، سردبیر روزنامه جوان در توییتر خود نوشت: بررسی دقیق کردم سیف نه در اطلاعات سپاه بوده و نه معاون اقتصادی آن.
آفتاب‌‌نیوز :

عبد الله گنجی، سردبیر روزنامه جوان در توییتر خود نوشت: ذیل این پست خیلی ها سوال کردند چرا سیف را نام نبردید؟ البته اگر صحت داشت هم در تراز لیست ذیل نبود اما بررسی دقیق کردم سیف نه در اطلاعات سپاه بوده و نه معاون اقتصادی آن. از قضا تخلفات ایشان توسط اطلاعات سپاه احراز و با وی برخورد شد. عنوان معاون اقتصادی اطلاعات سپاه کذب محض است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ دیروز آیت‌الله آملی لاریجانی در بخشی از جوابیه‌اش به اظهارات آیت‌الله یزدی، اشاره‌ای به اسم آقای سیف داشت و نوشت: آیا کسانی که امروز برای شفافیت و مبارزه با فساد سینه چاک می‌کنند و ماه‌ها برای دستگیری فردی که نه معاون بنده بوده و نه رئیس دفتر بنده، بلکه مدیر یکی از اجزاء حوزه ریاست تحت اشراف شخصیتی سالم، فاضل و شریف چون آقای خلفی بوده، فضاسازی کرده‌اند، آیا همین کار را برای آقای شریفی، قائم مقام شهردار اسبق تهران و آقای سیف معاون اقتصادی اطلاعات سپاه و ... کرده‌اند و فساد آنها را به آقای قالیباف و آقای طائب و دیگران سرایت داده‌اند؟ !وا اسفا از این ظلم و بی عدالتی و بی‌مروتی.

سیف در اطلاعات سپاه نبوده است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
2
0
اگه پاکه این همه دزد در رده های بالا چکار میکنند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین