کد خبر: ۶۰۶۱۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

۲۶ هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس و پارس‌جنوبی فروخته می‌شود

لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی از فردا (پنجشنبه) با دیدار پرسپولیس با پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد که تنها ۲۶ هزار بلیت برای این مسابقه فروخته خواهد شد.
۲۶ هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس و پارس‌جنوبی فروخته می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت.

براساس اعلام باشگاه پرسپولیس، در نشست هماهنگی این دیدار که امروز چهارشنبه برگزار شد، تاکید شد برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر بین قهرمان دوره گذشته بازی‌ها و پارس جنوبی جم، تنها ۲۶ هزار بلیت فروخته شود.

همچنین تمام ظرفیت فروش به طبقه اول اختصاص دارد و طبقه دوم ورزشگاه برای این هفته پذیرای تماشاگران نخواهد بود.

۲۶ هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس و پارس‌جنوبی فروخته می‌شود

در نشست هماهنگی همچنین اعلام شد؛ فقط آن عده از هواداران به ورزشگاه مراجعه کنند که پس از معرفی سایت فروش، موفق به خرید الکترونیک بلیت مسابقه شده باشند و کد ملی آنها در سامانه ثبت شده باشد. این گروه از تماشاگران باید با کارت ملی در ورزشگاه حاضر شوند.

در این جلسه تاکید زیادی روی این مساله وجود داشت که هواداران فوتبال قبل از خرید الکترونیک بلیت مسابقه راهی ورزشگاه نشوند. این در حالی است که هنوز سایت فروش بلیت به هواداران معرفی نشده است.

در این جلسه همچنین اعلام شد؛ تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان در زمین حضور پیدا خواهد کرد.

ناظر مسابقه در این جلسه اعلام کرد: زمین مسابقه ۱۰ دقیقه قبل از شروع دیدار و بین ۲ نیمه آبیاری شود که از سوی نماینده سازمان لیگ اعلام شد؛ سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه آزادی این قابلیت را ندارد و برای این منظور، باید مذاکره صورت گیرد.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز به عیادت کمال کامیابی‌نیا رفتند که شب گذشته کتفش را به تیغ جراحان سپرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین