کد خبر: ۶۰۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

انتخاب بوریس جانسون ارزش پوند انگلیس را کاهش داد

پس از انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر انگلیس، پول این کشور کمترین میزان تاریخی خود را تجربه می‌کند و تحلیلگران معتقدند اقتصاد این کشور تا 2020 به رکود وارد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسپوتنیک، ارزش پوند انگلیس پس از آنکه بوریس جانسون در 24 جولای 2019 به عنوان نخست‌وزیر انتخاب شد کاهش تاریخی خود را تجربه کرده است.

بانک انگلیس اوایل آگوست هشدار داد که 33 درصد احتمال دارد که انگلیس تا سال 2020 به رکود جدی وارد شود.

یک تحلیلگر بلومبرگ اعلام کرد: پوند انگلیس در حال حاضر ارزش خود را از دست داده و احتمال کاهش ارزش به سطح سال 2016 را دارد در حالی که این کشور مدیریت می‌کند تا پوند انگلیس به سطح روانی کمتر از 1.2 دلار در ‌آگوست کاهش نیابد تحلیلگران بازار اعلام کردند که تمایل به کاهش برای این ارز بسیار زیاد شده است.

در حالی که ارزش پوند انگلیس 1.2083 دلار در روز سه‌شنبه بود تحلیلگران بلومبرگ معتقدند که این ارز می‌تواند کاهش 1.1841 دلار را تجربه کند که کمترین رقم برای این ارز محسوب می‌شود.

کاهش قبلی ارزش پوند در 12 آگوست رقم 1.2015 دلار زقم خورد که کمترین ارزش از ژانویه 2017 محسوب می‌شود. ارزش پوند انگلیس در جولای 2019 روند کاهشی خود را ادامه داد و پس از انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست‌وزیر این کشور در 24 جولای 2019 به کمترین میزان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین